Wat terug mailen?

Hee:)
Het wordt een lang verhaal maar alvast bedankt dat jullie de moeite doen om het door te lezen:)

Ik heb dit eerder geplaatst bij vind-hij-me-leuk topic ofzo.:
Okk:) Wie wil mij helpen? Ik weet het niet meer…

Ik vind een jongen uit mijn klas heel leuk.
Ik ga ook wel veel met hem om.:stuck_out_tongue: maar ik weet niet of hij mij leuk vind. Ik beschrijf deze week wel ff:P

Maandag gaf hij me wel een paar complimentjes

Dinsdag flirte ik een paar keer maar toen ging hij opeens met 2 andere meiden uit mijn klas praten. Een paar lessen later keek hij me ook wel lachend aan… En toen ik wegfietste stond hij te wachten op vrienden. Ik zwaaide naar hem en ik lachte. Hij lachte terug en deed zo’n beweging met z’n flesje water alsof hij me nat wilde gooien.

Woensdag pakte hij mijn muis van de computer 2x af:p en mijn etui ook:p
Ik had ook zo’n poster (moestvoorschool) gemaakt met hartjes enz. erop. Onze lerares liet ze allemaal zien. :stuck_out_tongue: Maar hij zei niet iets ofzo (hij maakt normaal heel vaak ergens opmerkingen over)
Die lerares hadden we ook voor het laatst en zij is net getrouwd. Toen had ik haar een fijne vakantie gewenst en ik zei: Veel geluk met uw man. Toen zij die jongen zo van: Jij ook:p O,nee je hebt geen man en toen lachte hij hard.

Donderdag:P vandaag dus was het weer normaal:p hij zei niet heel veel. In de pauze ging mijn ketting kapot en hij zei er niks van. Later in het lokaal had ik mijn ketting om de tafel en toen pakte hij hem en ging hij ernaar kijken:p zzoo lief:p net of ie hem wilde maken. Toen deed hij hem bij zichzelf om (toen ie hem gemaakthad) en heeft de halve les met die ketting omgelopen.
Als ik dit lees denk ik wel:p ooh hij wil met me:P, maar hij gaat ook wel veel met andere meisjes om en soms spreek ik hem amper en kijkt ie helmaal niet naar mij om.

Vrijdag:
We gingen met de klas naar buiten en toen ging hij naast mij zitten en mij bekogelen met blaadjes=)

Nou weet ik niet wat hij hier mee bedoelt.
Het is een goede vriend van me, dus ik ben bang om hem te verliezen… zeg maar.

Dit hierboven was 4weken geleden op school.
Sindsdien is er niet veel gebeurt…
vakantie.
Ik heb hem aan het begin van de vakantie rond 9 juli een mail gestuurd, ik weet niet waarom…xD
nou heeft hij maandag terug gestuurd:)
eindelijk
hij zei ook sorry dat hij zo laat terug mailde.
Hij was op vakantie

Normaal schrijft hij dan: Groetjes en dan een afkorting van zijn naam. En nu schreef hij Groetjes en dan zijn hele naam met 3 puntjes erachter! heeft dit betekenis?
Ook begon hij met Heee
3 eee’s.
Oke jullie denken misschien kleine dingen maar ik weet het echt niet:S
Wat moet ik nou terug mailen?

Heel erg bedankt!

We weten niet wat hij heeft teruggestuurd. Ja behalve heee en groetjes
Dan kunnen wij ook niet voor je bedenken wat je moet mailen.
En eigenlijk moet je dat zelf bedenken he :wink:

ehmehm, gewoon leuk terug mailen over je vakantie en dingetjes en dan vragen naar hoe zijn vakantie is en poep?
Misschien subtiel vragen om af te spreken?
Als dat kan hoor a.

.

Haha, tja dat is waar,
maar hij schreef meer iets van sorry dat ik niet terug mailde.
Ik heb een leuke vakantie gehad.

Hij gaat wel anders geloof ik om met anderen. Maar dat weet ik niet zeker. Dat zegt mijn vriendin tenminste.:stuck_out_tongue:

Maar alvast bedank voor reacties=)

shiiiiiiiit; hij zei heee met 3 e’s, wat betekend dat? dat betekend heus niet dat ie je leuker vind als wanneer die ‘he’ zegt. Net zo als 3 xxx niet minder is als 5.

Je hecht denk ik te veel waarde aan kleine dingetjes zoals die 3 e’s en die 3 puntjes achter zijn naam…
Het lijkt er wel op alsof ie je ziet zitten maar als ie dit soort dingen ook bij andere meisjes doet (met blaadjes bekogelen etc.) dan denk ik dat hij gewoon een aandachttrekkertje is.

Op de manier dat ik het lees klinkt het net alsof hij jou juist voor probeert te zetten ofzo?

@FindingNemo & @Ratiug
Ja, jullie hebben wel gelijk. Dat is wel zo. Vooral met die 3 eee’s bij heee.
Maar die puntjes…

@Worl
Wat bedoel je daar precies mee?
(‘juist voor’)

Maar wat zouden jullie doen?
Even laten wachten? Dat ik volgende week ofzo een leuk 'vakantie’mailtje terug stuur of nu meteen?

Waarom zou je wachten?:slightly_smiling_face:

ik denk ook dat je niet conclusies moet trekken aan hóe hij die mail stuurde, want inderdaad, of een jongen nou hé of heeee typt, ze bedoelen met beide heel simpel gewoon ‘hoi’. en die puntjes, nouja mijn broer bijvoorbeeld typt achter elke zin haast 2 komma’s, bedoelt hij totaal niks mee. jongens denken daar niet zo over na, meisjes analyseren zoiets veel meer

maar vraag idd een keertje of hij wil afspreken, kan best gewoon simpel zijn, als je elkaar maar even in het echt ziet, dan is het makkelijker aanvoelen hoe de klik is en hoe het zit tussen jullie

+ 1

Ik denk serieus dat er niemand is die nadenkt over hoeveel puntjes die achter zn naam zet. Je gaat toch niet serieus denken: hmm ik vind hem best leuk, ik zet 3 … achter mn naam ipv 2! Dan snapt ie vast wel dat ik hem leuk vind.

:crazy_face:

:’)

Jongens denken inderdaad niet na bij hoeveel puntjes of kusjes ze zetten hoor. Als trouwens iemand gewoon met ‘groetjes’ terugmailt, baal ik eerder :stuck_out_tongue: Vraag eens om af te spreken, desnoods met een aantal van de klas (als je maar 14 bent…) en zie hoe hij dan doet. Want misschien is hij gewoon een jongetje dat veel aandacht nodig heeft en daarom zo doet…

Hoe oud ben jij?

Afspreken

Gewoon wat leuks terugsturen en erop los babbelen.
Als je wil weten of hij er iets mee bedoelt en je komt er niet uit kun je het altijd nog vragen :slightly_smiling_face:

Dankjullie voor jullie reacties!:slight_smile:
Ik heb gewoon iets leuks terug gestuurd.
Nou maar wachten op reactie!

Het spijt me om te zeggen maar ik vind deze dingen er niet echt op wijzen dat hij met je wil :blush: Ik kan het misschien niet beoordelen omdat ik het hele verhaal niet ken, en waarschijnlijk wil hij wel een beetje aandacht van je enzo daar lijkt het op…