wat tegen verveling in de klas?

heb je het ook weleens dat je je zo erg verveeld in de klas en maar een beetje gaat klote, je hebt niet echt iemand om je heen waar je mee kan praten. je verveeld je dan echt kapot!

iedereen post hier dingen die je kan doen als je je verveeld in de klas!!

okeee hier voel ik me thuiss :slightly_smiling_face:
ik doe zoveeel dingen als ik me verveel samen met me vriendin.

*- Een verhaaltje schrijven, om de beurt 3 woorden ofzo. verzin de meest gekke dingen (hier is ook een topic over)
*- Op iedereen letten hoe ze kijken in de klas, sommige trekken echt een rotkop!
*- Ik heb een laserlapje (klinkt echt kinderachtig, maar tis echt lache!) en dan als de leraar/lerares iets op het bord schrijft dan schijn in samen met me vriendin om zijn/haar achterhoofd, de hele klas ligt dubbel en hij/zij snapt er helemaal niks van.
*- Ik heb samen met een vriendin tin (dat ijzerdraad achtige, wat je heel makkelijk kan buigen) gestolen uit het handvaardigheidslokaal, en nu zitten we altijd hele leuke vormpjes te maken enzo. heel grappig
*- Ik zoek samen met mijn vriendin een liedje uit (een rap of r&b nummer ofzo) en dan maken we onze eigen versie ervan en schrijven we het op een blaadje, als het het terugleest lig je plat!
*- Ik zit bij economie naast iemand anders (klusterklas) en ik ga met hem altijd zijn hele agenda verneuken, dan gaan we heb helemaal wit typexen en dan schrijven we er allemaal onzin op, en als hij weer helemaal lelijk is geworden, doen we het weer opnieuw.

Nou paar voorbeeldjes wat ik doe tegen mijn verveling in de klas :slightly_smiling_face:

Als ik niet oplet dan ga ik muziek luisteren en slapen. Of internetten op de Iphone van mn vriendje of iemand anders.

dankjullie voor jullie reacties

k zal morgen dr al een paar gaan doen :wink:

hahaha , laat maar horen of het nog wat geholpen heeft :grinning:

wij gaan altijd liedjes maken haha, niet echt serieuze maar gewoon grappige liedjes. En tekenen, ga ik gewoon ook altijd heel veel doen als ik me verveel.

Deze week ook al 2 keer eruit gestuurd omdat ik me verveelde. :’)

Sms’en, oxo, galgje, het klassieke gedoe

het helpt ook als je buur toevallig een ganzenbord met pionnen en dobbelstenen mee heeft (ja, dat is al gebeurd bij mij)

muziek luistere
of nagels lakken.
of tekenen in je schriften
of gewoon zingen ofzo.
en smse of hw maken
voor andere vakken

Ghaha, zingen XD

Of nagels lakken, als ze dat bij ons zien krijg je meteen een nota XD

ooh bij mij kwam een keer zon vrouw naast me staan,
heb je je nagels gelakt?
jaa.
oo laat is zien
liet ik ze zien zegt ze: wow dat is mooi geworde maar die geur is echt vies

ik dacht echt omg wat is dit voor leraar :stuck_out_tongue:

wat is een nota? ^

Meestal internetten (ik heb bij elke les mn laptop). Muziek luisteren mogen wij ook eingelijk altijd :stuck_out_tongue:. Eten =3, in het engels gaan praten, over een heeeel onzinnig onderwerp gaan praten (bijv plastic zakje dat aan een lamp hangt of kabouters). Huiswerk maken voor een ander vak idd. Smsen, mn vriendje pesten xD

misschien opletten?

ff een lijstje :stuck_out_tongue: :

• kamertje-verhuren (onorgineel, maar wel leuk :grinning:)
  • nagels lakken
  • origami
  • elke keer als je leraar niet kijkt opstaan en een dansje doen
  • opletten (saai, maar soms werkt het echt)
  • iets pimpen (agenda, etui, enz.)
  • turven hoevaak je leraar ‘eh’ zegt
  • een film kijken op een ipod touch
  • kleidingetjes maken (van fimoklei of andere klei)
  • sieraden rijgen (ketting, oorbellen, armband)

Dit was 't wel ff, zover mijn inspiratie.
Als ik nog iets weet post ik het nog wel.

Ik luister echt altijd naar m’n Ipod xD En dan schrijf ik de songteksten in m’n schrift, en als ik dan m’n ipod ben vergeten of de batterij is leeg, lees ik gewoon die teksten. En dan krijg ik weer liedjes in m’n hoofd :grinning:

-slapen
-op iedereen zn boek schrijven
-alles wat maar kan in je agenda plakken (mijne zit vol met bonnetjes, etenspapiertjes en whatever)
-boter kaas en eierenXD
-maak een tekening van je kamer hoe je hem wil hebben

• Neem een iemand uit de klas (een kneusje is wel grappig) en schrijf alles op wat die dat uur doet

niet echt geweldige ideeen;p

haha sommige tips zijn echt geniaal xD
ga ik ook is probere :stuck_out_tongue:

ok… zijn er ook nog tips voor hoe je kan blijven leven als je in een klas met 23 jongens zit en 2 meisjes die altijd met zn tweeen helemaal aan de andere kant van de klas zitten… *heb niet echt behoefte om daar echt bij te horen ofzo…en al mn vriendinnen zitten in andere klassen… zit wel bij ze met clusters*

al die jongentjes van 16… omg vakantie heerlijk even niet continu het woord sex naar mn hoofd =)

Meestal een beetje kleuren, typexen, schrijven, nutteloos, maar wat moet je anders doen, of kletsen of ipod luisteren of eten. verder gewoon opletten, dat scheelt leerwerk thuis.

Ik schrijf met mn vriendinnen altijd verhaaltjes, ieder steeds een zin egt lachen! Als je de cosmo girl leest kun je het achterste verhaal kopieren en dn sammen met je vriendinnen invullen! Heel veel leraren hbbn een tik je moet die met zn allen tellen egt LOL :stuck_out_tongue: Ik ga ook heel vaak ineens heel goed op iemand letten als ik geen zin heb om te luisteren vaak trekken mensen egt hele rare gezichten!! Als je opdrachten moet maken kun je ook iets aan de leraar vragen over zn kinderen ofzoo als je een beetje een gevoelige leraar hebt ofzooo vaak vertellen ze dn nog best leuke verhalen ook! Ga elkaars agenda pimpen of koop een blanco etui en pimp die! Noujaa ik probeer altyd wel op te letten maar als ik niet oplet doe ik dus zulke dingen…

Ohjaa meestal doe ik ookwel mensen na enzoo… Als een iemand hoest dan hoest ik eerst dn me ene vriendinnen enzovoorts egt grappig hoor!