okeee hier voel ik me thuiss 
ik doe zoveeel dingen als ik me verveel samen met me vriendin.
*- Een verhaaltje schrijven, om de beurt 3 woorden ofzo. verzin de meest gekke dingen (hier is ook een topic over)
*- Op iedereen letten hoe ze kijken in de klas, sommige trekken echt een rotkop!
*- Ik heb een laserlapje (klinkt echt kinderachtig, maar tis echt lache!) en dan als de leraar/lerares iets op het bord schrijft dan schijn in samen met me vriendin om zijn/haar achterhoofd, de hele klas ligt dubbel en hij/zij snapt er helemaal niks van.
*- Ik heb samen met een vriendin tin (dat ijzerdraad achtige, wat je heel makkelijk kan buigen) gestolen uit het handvaardigheidslokaal, en nu zitten we altijd hele leuke vormpjes te maken enzo. heel grappig
*- Ik zoek samen met mijn vriendin een liedje uit (een rap of r&b nummer ofzo) en dan maken we onze eigen versie ervan en schrijven we het op een blaadje, als het het terugleest lig je plat!
*- Ik zit bij economie naast iemand anders (klusterklas) en ik ga met hem altijd zijn hele agenda verneuken, dan gaan we heb helemaal wit typexen en dan schrijven we er allemaal onzin op, en als hij weer helemaal lelijk is geworden, doen we het weer opnieuw.
Nou paar voorbeeldjes wat ik doe tegen mijn verveling in de klas