Wat tegen puistjes?

Ik heb best wel veel last was puistjes + ontstekingen + onzuiverheden bij mijn T-zone.
Nu gebruik ik garnier 3 in 1 en de 24h creme daarvan, maar het wordt niet minder, maar ook weer niet meer.
Maar ik wou nu dus overstappen op iets anders, maar ik zou echt niet weten wat…
Dan lees je weer in een boekje dingen van nivea, dan weer vichy, dan weer clearasil en dan weer iets anders.
Dus mijn vraag was; wat gebruiken jullie? En wat écht werkt…
thankssss

ik heb er ook echt last van, maar ik gebruik al die middeltjes niet heb niet echt het idee dat het helpt nee, dus ik zorg gewoon dat ik veel water drink, me 1 x in de week scrub en gewoon goed elke avond&ochtend gezicht reinigen. dat allemaal heeft er dan bij mij wel weer voor gezorgt dat het iets minder werd!

Maar ik wil het zeg maar écht weg. Ik gebruik nu elke dag foundation omdat ik me anders doodschaam… en ik wil gewoon een x zonder make-up over straat lopen…

http://forum.girlscene.nl…tjes/list_messages/210297

Tea tree en de pil nemen zorgden ervoor dat mijn acne verdween (:

pil heb ik al; werkt niet…
en tea tree in welke vorm??

Ik gebruikte de Tea tree cleanser van the body shop en de kruidvat dag/nacht creme (deze gebruik je best wel beter als nachtcreme, hij is behoorlijk rijk :d) en dat werkte heel goed!

eerst maak ik mn gezicht schoon en daarna voor ik ga slapen doe ik er benzoyl peroxide op, werkt aardig goed moet ik zeggen!

naar de huisarts gaan, die kan je iets voorschrijven of naar de dermatoloog sturen.

ja snap ik… haha dat wil ik ook ja maar ik heb al best veel uitgeprobeerd en t kost allemaal geld terwijl t me verder niet heel veel meer helpt. dus als iemand de goude tip heeft?

Algemeen topic

ik heb er ook erg lang ‘last’ van gehad. maar nu is praktisch alles weg. ik gebruik nu sinds begin dit jaar die exfobrush van de reclame, granier. en die is best duur (maar je doet er ook écht heel lang mee. pas net een week een nieuwe gekocht). en nu is dus praktisch alles weg, ik weet niet of het daar aan ligt. maar het is misschien te proberen (het resultaat laat wel op zich wachten). en geen make-up gebruiken natuurlijk, maar dat is voor de meeste meisjes geen optie.

Denk er wel aan dat als je een product gebruikt dat het soms effect heeft na 2 tot 4 weken he? En probeer ook tegen puistjes, niet alleen voorkomen van.

Eerlijk? Niet zo veel helaas…ja misschien letten op je voeding en dat je geen slaaptekort heb…

diane 35

Er zijn heel veel topics al over, zoals Piv al zei.

oh en nog een ander spulletje van de huisarts in een potje, je kan het beste gewoon effe naar de huisarts gaan

Probeer de seaweed lijn van thebodyshop. Je hebt een speciaal iets tegen onzuiverheden en puistjes. Werkt bij mij redelijk goed.

Los van 't algemene acné topic.
Ik zweer bij Dr. van de Hoog Clearskin.
Gebruik het nu bijna een jaar (met tussenpauze van Nivea Young, vreselijk!!) maar ik zweer erbij.
Mijn puistjes zijn (los van mini uitbraken maandelijks) en mijn huid is weer mooi zuiver.
Scrub, masker, facewash, lotion en dag/nachtcreme. Je betaalt iets meer maar het is ge-wel-dig spul!
In de winter 2 maal per maand zonnebank et voila.
Ik ben met sprongen vooruit gegaan. De pil kan ook nog wel eens helpen.

Algemeen topic gebruiken aub