-
Jullie vinden elkaar duidelijk leuk.
Waarom kan het niet?
Ik heb ook een keer een bijbaantje gehad in een supermarkt waar een meisje op mijn afdeling een relatie kreeg met een collega, ze zijn nog steeds bij elkaar.
Maar dit is niet in een supermarkt. We staan gewoon 9 uur in dezelfde ruimte van zo’n 20 vierkante meter… En mijn baas, die sowieso al veel zeikt, zal het ook niet leuk gaan vinden.
En daarbij kan het heel goed dat hij een flirt is, één van mijn vriendinnen zei dat in het begin al, dat hij gewoon veel flirt. Maarja, vandaag stond ik dus in de gang, vlakbij de trap te wachten tot ik erlangs kon, voel ik ineens iemand mij duwen, dus ik draai me vet chagerijnig om, is hij het! En kijkt ie me zo onschuldig aan met zijn prachtige bruine ogen. Aaaargh daar kom ik dus ook niet verder mee.
En er is ook nog een mogelijkheid dat hij me als klein zusje ziet, dat hij me gewoon in bescherming wilt nemen?
Ik weet het niet meer.
@ above, nog bedankt voor je reactie:)
als jullie elkaar echt leuk vinden
ik zou toch gewoon proberen,en als het egt egt niet leukt,dan is er maar één optie over,uitelkaar gaan
maar ik denk persoonlijk dat het wel gaat lukke tusse jullie
succes meid
jullie vinden elkaar leuk, dus ik zeg doen!, niet geschoten is altijd mis;)
Volg je hart, maar hou je verstand bij.
Jullie vinden elkaar duidelijk leuk. Gewoon doen dus.
Hmm lastig! Ik zou proberen er achter te komen of hij je ook echt leuk vindt, voordat je echt dingen gaat proberen zeg maar. Kijk hoe hij omgaat met andere meisjes, of hij daar ook echt mee flirt etc. Of ga een keer samen wat drinken, gewoon als collega’s of vrienden. Dan merk je waarschijnlijk ook wel of hij je gewoon aardig of echt leuk vindt.
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar je werk nu
deze zal ik onthouden (L)
btw. sorry ik heb geen idee wat je zou kunnen doen miss zou je het kunnen vragen maar dat is ook een domme tip van mij want volgens mij durf je dat niet
Ga er gewoon voor. Eigenlijk vind ik een beetje dat je naar problemen “zoekt” die er niet zijn. Mocht het echt niet werken omdat jullie elkaar te vaak zien, merk je dat vanzelf wel.
[quote author=livethegoodlife link=topic=209408.msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg9608912#msg9608912 date=1315422866]#msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg9608912#msg9608912 date=1315422866] date=1315422866]#msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg9608912#msg9608912 date=1315422866]#msg
En ik vraag me dus af of ik juist niet de goede dingen ‘zoek’, dat ik zegmaar zoek naar tekenen dat hij me leuk vind!
[quote author=livethegoodlife link=topic=209408.msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg9608912#msg9608912 date=1315422866]#msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg9608912#msg9608912 date=1315422866] date=1315422866]#msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg[quote author=snoesepoeske link=topic=209408.msg9608912#msg9608912 date=1315422866]#msg
Dank voor je reactie! Ik ga het zeker eens proberen! Ik werk trouwens bij een kaas en noten winkel. Maar we verkopen ook bonbons, gedroogde vruchten, japanse zoutjes, gember, honing, wijn. Een soort delicatesse winkel dus. Heb je al een beeld?
En de rest ook bedankt voor de reacties!
Zoals er al wordt gezegd, volg je hart. Jullie vinden kennelijk elkaar leuk, dus waarom niet? Ik zeg: Go for it! Nee heb je, ja kan je krijgen + als het op niks uitloopt is het niet meteen het einde van de wereld. Ik denk dat jullie volwassen genoeg zijn .
Denken jullie echt dat hij mij ook leuk vind? Ik ben daar echt onzeker over…
ik handel altijd naar gevoel en dit werk voor mij het beste. maar houd wel je verstand erbij natuurlijk
Ja inderdaad sowieso je hart!!
ehm tja jullie vinden elkaar leuk, dan moet je ervoor gaan. Maar zorg dat je weet of hij ook wel vaak met andere meisjes flirt etc. en dat je niet op de verkeerde valt! Hij flirt sowieso veel met jou zei je zelf?? Dus ik denk wel dat hij je leuk vindt.
Hart
Waarom moet je überhaupt ‘kiezen’?
Kiezen of ik ervoor moet gaan of niet…