WÁT te sturen?

Hee allemaal,

Ik heb een vriend in zeeland, maar die heb ik sinds pinksterweekend niet gezien.
Hij reageert laatste tijd steeds later op smsjes lijkt het wel, want als ik een uurtje na hem iets terugstuur reageert hij meestal pas na 3 dagen. En ik vraag altijd iets, expres.

Hij heeft nu vanaf maandag al niets meer teruggestuurd. Ik vroeg wanneer hij nou precies vakantie kreeg, om iets te plannen. Ik hoor niets van hem, en op facebook reageert hij wel op foto’s van andere meisjes.

Nu wil ik hem vanavond sms’en, en gewoon even laten weten dat ik dit niet leuk vind. Maar ik weet niet hoe ik precies dit zal sturen, ik heb 3 opties bedacht:

1. ‘is je btg op?’

2. ‘hee, heb vanaf maandag niks van je gehoord; is je btg op ofzo?’

óf, dat is optie 3: wachten tot hij eindelijk wat stuurt en dan bovenaan mijn reactie zetten: ‘ik dacht dat je me vergeten was!’

Welke vinden jullie het best?
Heel erg bedankt voor je advies alvast.
<3

Ik neem aan dat je die vriend van je leuk vindt en graag iets met hem wilt afspreken?
Ik zou zelf voor optie twee gaan, jongens zijn meestal niet zulke helden in smsen en nu laat je toch merken dat je het niet zo leuk vindt dat hij niks van zich laat horen. Maar als hij dan nog niet reageert, tsja, dan moet je bedenken of je er nog wel energie in wilt steken…

hmm, ik zou 3 doen maar dat is wel heel moeilijk om vol te houden, maar als jou dat zou lukken zou ik die doen.

Ja klopt :slightly_smiling_face:
Ja ik heb dus net een heel gesprek met mn moeder er over gehad… maar die zei ook: nu heb je dan ook meteen duidelijkheid als hij iets terugstuurt.
Dan weet je of hij er ook voor gaat, of niet. Beter een korte relatie dan een lange, slopende relatie.
Maarja het is bestwel kut. ;s

Bedankt voor jullie reactie :slightly_smiling_face:

zijn er nog andere mensen die advies hebben welke optie ik moet doen?

Ik zeg optie 2

ik zou gewoon bellen. Doe ik ook altijd als mijn vriend niet reageerd op ping. Hij zegt dan altijd waarom ping je me niet gewoon? Maarja als ik liever gelijk antwoord wil of gewoon wil bellen dan hoort dat te kunnen. Als hij niet opneemt probeer ik het meestal na een uur nog een x. En daarna laat ik het. Op gegeven moment moet je je ook realiseren dat het van 2 kanten moet komen. Je hoeft niet met “smoesje” te smsen. Je mag best zeggen op mij reageer je niet en bij andere meisjes wel. Wil je me wel spreken? Want van jou hoor ik maar niks…is niks mis mee. Hebben jongens liever dan iemand die achter ze aan loopt :wink: en jij hebt gelijk antwoord

Ik denk niet echt dat hij geïnteresseerd in je is, maar oké ik zou voor 3 gaan.

heb net gestuurd: ‘Waarom heb je vanaf maandag niets gestuurd?’ dus eigenlijk is het geen één optie geworden. (a)
maar iig bedankt voor het meedenken :slightly_smiling_face:

Nou, hij lijkt niet echt geinteresseerd, maar oke, doe maar twee.