wat te schrijven aan die onbekende jongen

heey! ik heb al in eerdere topics raad gevraagd over een heel mooie en schattige jongen die ik tijdens een voetbalwedstrijd heb ‘ontdekt’ haha :stuck_out_tongue:
Maar aangezien ik al verschillende keren ben gaan kijken, zonder enig resultaat helaas, omdat ik bv niemand van zijn vrienden ken, wordt het wel een beetje moeilijk om daar contact te zoeken… en eerlijk gezegd raakte ik erg gefrustreerd dat ik daar maar stond aan de zijlijn terwijl hij mij toch niet opmerkte

nu wil ik een laatste wanhopige poging doen : na lang zoeken ( i know stalker :stuck_out_tongue: maar jullie snappen het wel) heb ik eindelijk zijn facebook gevonden en wil ik het op die manier eens proberen…
dus bv een berichtje sturen met iets liefs of grappig, waardoor hij tenminste weet dat ik besta!

wat vinden jullie? DOEN OF NIET DOEN? en wat zou ik kunnen sturen? (wil zeker niet dat hij de indruk krijgt alsof dat ik hem al die tijd ‘gevolgd’ heb :p)

Ik zou jullie hulp erg waarderen, want dit is echt mijn laatste kans :frowning_face:

stuur hem een bericht met hé jij speelt toch bij die club?
en begin zo een gesprek :’’)

Doen! Wie niet waagt wie niet wint.
Vind het idee van Chenlno5 wel goed.
Succes X

Doen! Ze komen niet zelf aangewaaid he :wink:
xx

wat Chanelno5 zegt :wink:

ja das een goed idee, maar dat kon ik zelf ook verzinnen, ik wou echt bv iets grappig ofzo waardoor ik een beetje zou opvallen snap je :grinning:

Ik heb ooit een jongen een krabbel gestuurd; ‘je weet het nog niet, maar wij gaan later trouwen.’ Hij is zo belachelijk niet normaal ontzettend knap/leuk.

Reageerde hij super leuk op, en hij is nou gewoon een soort vriend van me. : )

Of vraag aan hem ‘Heey wat moet ik doen om daar op te vallen aan de zijlijn??’
Succes!!

haha das ook wel een leuke

nog iemand leuke ideetjes ?

‘Wanneer kom je eens de bal ingooien aan de zijlijn waar ik sta, Ik heb zin om te flirten!!!’

‘Flirt je net zo goed als dat je voetbalt? Laat maar eens zien dan’

jij hebt best wel lef dan^^ zou het nou nooit doen, stel dat ie heel raar of niet reageert? haha.

Weet je gelijk hoe eikel het is door niet even normaal te reageren! Maar dat is mijn mening.

haha dat wel, maar ik zou het toch niet durven denk… het is zo, ehm, direct?

Dat wel ja. Maar het is wel leuk. Ik zou het wel durven.

echt bedankt xDieEne!

maar zou hij het niet een beetje raar vinden dat ik plots over flirten begin? hij kent mij niet eh…

pf weet echt nie wa doen :s

Opzich meis… die laatste ‘flirt je net zogoed als dat je voetbalt, laat maar eens zien dan.’ Dat is een compliment… ‘net zo goed als dat je voetbalt’ dan voelt hij zich al gevleid! en dat flirten is meer een grappig stukje erbij (als je het op een grappige manier zeg tenminste!) Dus dan heb je en hem een compliment gegeven en je bent grappig. Daar kan hij eigelijk niet negatief op reageren!
En die 1e… tja die is wel een beetje gewaagd maar kan ook grappig overkomen op hem. Waardoor hij ook denkt leuke meid is dat!! Succes meis!

En anders gewoon na de wedstrijd naar hem toelopen en feliciteren met de overwinning… (als hij gewonnen heeft!) en anders gewoon (ookal is het niet zo) zeggen dat hij veel beter was dan de tegenstander en de scheids gewoon partijdig was, haha! en dan heb je ook al een gesprek. Misschien vragen om wat te gaan drinken??

Nou echt veel succes meis! Ik weet het zelf ook neit zo goed hoor… Enne is goed hoor sweety, vind leuk om zo te helpen!

Ik vind die van: Je weet het nog niet, maar wij gaan later trouwen wel leuk! Maar dan moet je wel veel zelfvertrouwen hebben vind ik! En jongens houden van meiden die initiatief nemen.
Maar anders een grapje over scoren ofzo, zovan: wanneer scoor ik bij jou?

Geniaal!!! Zeker na een wedstrijd waarbij hij heeft gescoord! Dan is hij al in opperbeste stemming! Kan gewoon niet meer stuk! =D