wat te schilderen op een schildersdoek?

hoii!
ik wil graag wat schilderen op een schildersdoek van 75×115cm…
maar ik heb dus totaal geen inspiratie en ik heb ook totaal geen talent voor schilderen ofzo…:stuck_out_tongue:
misschien hebben jullie wat ideeën? :grinning:

Waarom wil je het dan?

Je kan iets schilderen waar je heel erg van houdt, een huisdier of vriendinnen of wat dan ook.

-dubbelpost-

Haha, heb ik ook vaak :slightly_smiling_face:

Ik heb toen gewoon heel het doek zwart geverfd en dan aan de randen zo van die filmrolletje in het wit geschilderd.
Daarna heb ik aan de achterkant van het doek het magnetische deel van een magneetbord bevestigd, en nu doet m’n schilderij dienst als magneetbord!
(het is niet zo mooi ofzo, maar wel praktisch)

Die rozen heb ik trouwens gedroogd, gekregen van mijn vriendje (:

http://img519.imageshack.us/img519/4082/img000106.jpg

Je kan een stilleven schilderen, portret, landschap, dier, emotie, you name it!
Dat is je creatieve vrijheid, je kan in principe alles maken wat je wilt :slightly_smiling_face:

doe iets Jackson Pollock -achtigs. Daar hoef je niet zo creatief voor te zijn

ehm… je kan wel een beetje impressionistisch schilderen, ander kun je een mooie foto van een landschap naschilderen. of een abstract iets, bijv. met veel tinten oranje, of rood, of blauw ofzoiets. Wat je leuk vind. Ga niet te moeilijk denken, je krijgt meestal wel de meeste ideeen als je bezig bent. Heb ik meestal tijdens tekenen, haha.

abstract, dan kan het namelijk nooit mislukken. snap je. [als je een zon wilt maken maar die wordt vierkant, issie mislukt. maar abstract is zo… abstract, niemand weet wat het is, dus niemand heeft iets door als het mislukt :grinning: ]

Hee,

ik heb laatst zelf ook een schildersdoek gekocht van 75 bij 115.
Heb hem zelf zilver geschildert en dan heb ik bij woning-decoratie.nl een witte muursticker gekocht met:
Live, Love, Laugh in 3 verschillende lettertypes die ik er straks op ga plakken

xxx

super vet!

Oké, een hele vage omschrijving van iets wat ik ooit heb gezien en nog wil maken: dat waren twee even grote doeken, maar dat maakt niet zoveel uit. er stonden bloemen op, die van onder van de stengen tot bovenaan waren geschilderd. Verder gewoon wit. Ze liepen ook door van het ene doek naar het andere doek en op de zijkant van het doek ook. Vond het er vet uitzien, alleen nu ik het zo omschrijf komt het niet echt tot z’n recht.

^
heeft mijn moeder een keertje gedaan maar dan met 4 . En dat is wel heel gaaf want nou heeft ze er 2 verkeerd omgehangen! Klinkt heel vaag maar is wel heel apart en mooi :slightly_smiling_face:

haha, heel eng. Ik heb precies dat doek en ik was net aan het zoeken op girlscene wat ik erop moest schilderen P: Ik wou eerst iets van Jackson Pollock doen maar dat doe ik toch niet (A) staat niet in mijn kamer. Maargoed, upje!

http://atelieranita.nl/images/img_5028klgrnw2.jpg

zoiets maar dan heel anders zegmaar? (A)

een schilderij!

Ik ben begonnen met doodlen. Daar ga ik dus het hele doek vol mee maken en later ook verven en het gaat me heel veel tijd kosten maar dat geeft niet (:

http://img691.imageshack.us/img691/8776/doodless.jpg

@ xxRoaal; Leuk zeg !

jaaaaa.
ik zocht of iemand het al had gezegd.(A)

Een mysterieuze dame met volle haar en grote ogen :3

Dankje (:

Zo’n mysterieuze dame is ook leuk om erop te schilderen ja! Of gewoon een heel groot gezicht zegmaar, dat is wel heel stoer!