Wat te kopen voor vriendin?

Hee girls, ik heb jullie hulp echt nodig. Een best wel goede vriendin van mij is morgen jarig (16), en ze viert het zaterdag. Morgen ga ik ff naar de stad om wat te kopen voor haar. Maar ik weet dus echt niet wat… Ze vind alles wel prima zei ze, behalve douche-en badspullen…
Maar ook al zegt ze dat het niets uitmaakt, toch wil ik natuurlijk liever een leuk cadeau voor haar. Tips, please ! :’)

Maak een pakket met allerlei nutteloze hebbedingentjes/makeup/sieraden xD

en zoekfunctie…

een tas, geurtje, fotolijst met foto van jullie tweeën, ketting, horloge, pakket met thee en chocolaatjes, een cd, een boek, uhmmmm

^ dankjewel BlingBling&blackthumbnail
Het zijn idd allemaal dingen die ik voor haar kan kopen maar het ligt eigenlijk meer aan mezelf. Als ik voor iemand iets koop word ik onzeker: zal ze het wel leuk vinden? En daardoor blijf ik steeds twijfelen enzo…

Helaas hebben meerdere daar last van (zoals ik).
Dat kan je pas weten als ze het cadeau heeft gekregen!

Koop gewoon wat je denkt dat ze leuk vind! Ik denk altijd maar: het gaat om het gebaar niet om het cadeau zelf.

hahahahahaha, precies een jaar later heb ik pecies hetzelfde probleem XD. En deze keer weet ik het ECHT niet, na 5 jaar heb ik alle cliche dingen al gehad… make up, sieraden, een tasje, nagellak

hmpf :frowning_face:

Verjaardagstopic. Even de zoekfunctie gebruiken.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Ik heb pasgeleden een tekening gemaakt voor een vriendin van me, een lijst gekocht en BAM, origineel en als ze genoeg heeft van de tekening heeft ze een lijst :"3

-lijst met jullie foto erin
-desnoods een foto laten printen op canvas
-make-up
-accesoires

mag in dit topic, slotje.