Wat te kopen voor verjaardag vriendje?

He,
Zoals de titel al zegt ik weet echt niet wat ik moet kopen voor mijn vriend zijn verjaardag…
Dus als jullie wat ideen hebben laat alsjeblieft een berichtje achter of wat jullie ooit hebben gekocht voor je vriendje …
xxx

[i]- Een foto van jullie samen op canvas.

• Een origineel fotolijstje van de Expo met foto’s van jullie erin.
  • Bij de Expo hebben ze sowieso wel leuke dingen voor verjaardagen enzo.
  • Een glazen pot met 100 briefjes erin waar op staat hoe veel je van 'm houdt.
  • Een tijdschrift.
  • Een cadeaubon voor iets dat hij leuk vind.
  • Je foto op een kussensloop, T-shirt, onderbroek etc.
    [/i]

ik vind dat ook altijd moeilijk!
zowieso wat moet je voor een jongen kopen uberhaupt…?

een luchtje is misschien wat afgezaagd?maar jongensluchtjes ruiken zooo lekker. kan je een hele middag opstap jongensluchtjes ruiken en dan een lekkere uitzoeken.

verder zou ik het niet weten, ging net uit met mn vriendje een maand voor hij jarig was.

• Lekker luchtje. Ik had laatst voor mijn vriend David Beckham gekocht (het luchtje dan he XD), en die is erg lekker. Maar ligt eraan wat je vriend wél of niet lekker vind qua luchtjes
  • Anders stel je een leuk pakket samen met allerlei spulletjes

Ik heb ooit eens een portefeuille gekocht en die dan volgestopt met zelfgemaakte ‘bons’ voor massages, uitstapjes, etc.

Ik heb laatst een duopack Bjorn Borg boxers gekocht
En een geurtje van Armani.

Viel goed in de smaak!

ik neem hem mee uit eten bij mijn werk (grieks restaurant),
ik heb 2 kussenslopen voor hem laten maken met 1 foto van ons samen en 1 foto van mij (ga er ook kussens voor kopen nog)
en ik heb zn favo geurtje gekocht die op was

plus ik ga hem maandag, als hij jarig is, verwennen met een massage etc. want heb een speciaal lingerie setje gekocht voor zijn verjaardag XD

doe gossip girl: een mooie trui met in de binnenkant van zn pols een zelfgenaaid hartje <3

hahaa xd

ik vind een ketting altijd leuk met je naam erop.
of zo’n halve hartjes ketting met jullie letters.

dat is een goed idee:P

een ring met ze naam er in graveren of jou naam er in

Up! hetzelfde probleem hier.

Hmm…
Mijn vriendje is kok en hij zei is een keer dat hij een buis (zo’n koksjas zegmaar) met rugnummer erop had gezien bij de Horecava. Vorig jaar heb ik voor hem een buis gekocht en daarop zijn naam en rugnummer gemaakt.
En daarbij nog zo’n spel voor 18 jarigen, want hij werd 18…

Dit jaar kaartjes voor de Golden Earring op 28 november! Alleen zijn de kaartjes daarvoor nog niet te koop, maar hij heeft dus een tegoedbon gehad (A)

Ik had voor een jongen die ik leuk vond parfum gekocht, hij had namelijk verteld dat ie op was…
En hij had van iemand anders een soort van bord gekregen met ‘I dress to kill & cook the same way’. Hij is ook kok, die vond ik wel vet (:

Gebruik alsjeblieft even de zoekfunctie, hier zijn al topics over!