Wat te kopen voor kleine 200 euro?

heeej :couplekiss_man_woman:
jullie moeten mij helpen!
ik ben vandaag jarig! :partying_face:
Ikheb 170/180 euro gekregen
maar wat moet ik daar in hemels naam mee doen?!?!
eerst wou ik blackberrry curve
maar nu niet meer
toen wou ik door sparen.
nu ook niet meer
toen wou ik mini laptop
nu ook niet meer.
toen wou ik naar de stad
dat is misschien toch ook wel heel erg zonde?:?
Enu ? helpme!!
Xxxxx!
Ps. dat sparen zou me trouwens toch nooit lukken want ik heb een gat in mn hand (FIGUURLIJK)

Als je een gat in je hand hebt, gaat het geld vanzelf wel op.

Hierop antwoorden is zowiezo een beetje moeilijk, aangezien wij niet weten wat jij leuk vind etc.

Haha, hoe jij een verhaal verteld, heel mooi!
Maar nu niet meer.
Oké, flauw :’).

Zet het op je spaarrekening, je hoeft het toch niet meteen uit te geven?

Ik moet niks.

Kleren en schoenen. Zou ik doen D:

Ja Klopt wel maar dan vern**k ik het aan rotzooi beetje zonde vind je niet ?
Ik hou van mode! ik ben een mode gek!
zelf ben ik 13 geworde!
ook schoenen vind ik leuk om te kopen
ik geef gauw geld uit

Als ik 200 euro kreeg zou ik nu naar de winkel gaan om een beachcruiser te kopen, heb ik nog een beetje nodig van me spaarrekening, maar okeee.

Uhm, boek een vakantie met vriendinnen, dat is wat ik zou doen, if it wasn’t for the beachcruiser.

Ohja, en happy birthday!

Ja ik dacht ook aan kleding en schoenen:P maar op mn spaarrekening kan het niet want er is iets raars mee ik zou niet weten wat?
iets van bevestings dat ik een jongere rekening heb moest ik invullen en opsturen en heb ik gedaan en nu nogsteeds geen berichtje gekregen?
Danku dat je me mooi vindt verhaal vertellen!
Wordt wel vaker gezegd :blush:

Dan geef je zelf eigenlijk al het antwoord en zou ik er lekker kleding/schoenen van gaan kopen. Al hoewel ik het zelf allemaal op me spaarrekening zou zetten.

Ik zou het ook op m’n bankrekening zetten denk ik. Geld uitgeven omdat je geld uit wilt geven is een beetje onzinnig, ik zou wachten tot ik iets tegenkom waarvan ik echt denk: Dit wil ik hebben! En dan heb je lekker nog 200 euro op je bankrekening staan daarvoor :slightly_smiling_face:

Dankje wel leuk maar ik ben 13! mag nog niet eens met de trein.:S

je kunt het toch op je spaarrekening zetten en dan als je dan iets ziet wat je graag wilt hebben, het geld daar voor gebruiken.

Ik vindt jullie best slim!(A)
maar als ik het op mn bank zet dan is het zo op aan snoep(A)
of iets anders onzinnigs!
ik ga het wel proberen.
(L)

Je kan het ook aan je ouders geven in de zin van dat zij het voor je achterhouden zodat je het zelf niet uit kan geven.
Dat je met hen afspreekt dat ze het niet aan je geven als je het niet écht nodig hebt of bijvoorbeeld je niks meer geven als je nog minder dan 50 euro hebt.
Dan kan je die 50 euro gebruiken voor dingen als naar de bios ofzo en dat daarna dan weer terug geven aan je ouders wanneer je weer wat geld hebt.
Dat deed ik ook, dan had ik bijvoorbeeld mn salaris gekregen, en dan storrte ik de helft op mn spaarrekening waar ik van af bleef en de rest had ik op mn gewone rekening.
Dan heb je altijd wat geld wanneeer je het nodig hebt om ergens naar toe te gaan of om uit te gaan of wat dan ook.
Ik hoop dat je het snapt :stuck_out_tongue:

Ik zou iets van 100/120 op mijn spaarrekening zetten en de rest in een spaarpotje doen voor als ik nog eens contant geld nodig heb. Ik zou dat overige juist niet in mijn portomonnee doen, want dan geef ik het zo uit, maar meer bewaren als een backup.

100 spaarrekening, overige zomerkleding

Sparen.

een nieuwe garderobe! en nog gefeliciteerd (:

in ieder geval er goed over nadenken,
als ik je beginpost zo lees verander je nogal snel van mening over wat je wilt kopen dus zorg ervoor dat je geen spijt krijgt van je aankoop!

ik zou gewoon bewaren tot je iets tegenkomt wat je heel graag wil