Wat te kopen voor het nieuwe schooljaar.

Dag iedereen,

Wel, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
Deze zomermaanden heb ik vakantiewerk gedaan en daardoor is mijn rekening nu wel iets of wat goed gevuld. Nu wil ik graag nieuwe kleren kopen voor het schooljaar begint. Maar ik wil mijn geld niet zomaar uitgeven. Want soms koop ik zo impulsieve dingen en dan draag ik die nooit. Dus vroeg ik me af, wat nu echt ‘in’ zal zijn dit najaar. Met andere woorden wat zouden jullie me aanraden om zeker te kopen.

Dankjewel allemaal!

Kus Aurélie

Hmmm, zelf heb ik al een redelijke wintergarderobe bij elkaar…
Ik hou erg van warme coltruien:D
ook van maillots met leuke laarsjes en daarboven dan een lang t-shirt met vest. Laarzen zou ik sowieso doen, kun je nooit een buil aan vallen…
en een lekkere warme trenchcoat!

Uggs! Nouja, dat is waar ik voor ga sparen. En een hele goede dikke winter jas die wel een paar jaar mee kan. Verder idd lekkere dikke truien en miss 1 of 2 spijker broeken dr bij? Verder gewoon 3x nadenken voordat je het koopt:D

Lange vesten
Jeans leggings/ Leren leggings
Fringe tas
Overknee laarzen

En verder gewoon je basics bijvullen (vesten,broeken, longesleeves, jeans, laarzen, pumps xD)

X

als ik jou was, zou ik een blazer kopen, en een destroyed jeans.

Maak eerst een lijstje met jouw stijl en welke kleren daar bij horen,neem die naar de winkel,kijk of de dingen die je pakt op je lijstje staan, en dan pas kopen.

Trends zijn zo afgezaagt dat ik trends uit vind zodra ze in zijn.

• Leuke winterjas (H&M ofzo)
  • Skinny’s -heb je vast nog wel, maar zo niet: kopen. (Grijs en donkerblauw bijv.)
  • Witte, lange blouse (H&M!)
  • Maillots (Grijs en zwart) (H&M!)
  • Simpele zwarte cardigan evt. lang (H&M!)
  • Simpel zwart shirt met lange mouwen (H&M!)
  • Lange coltrui (H&M!)
  • Lang shirt met lange mouwen (H&M!)
  • Vest/bolero (only, H&M, vero moda, whatever).
  • Leuke oorwarmers/muts/handschoenen die bij je jas kunnen
  • Zwarte pumps (altijd handig, heb je vast wel)
  • Laarzen (ik hou van UGG’s of lage minnetonka’s, maar je hebt natuurlijk een
    triljoen laarzen die leuk en een stuk goedkoper zijn :grinning: )
  • Tuniekje
    -Leuke tast :grinning:

Zoiets, gewoon veel basic, wat je altijd kan dragen (dat is noooit een miskoop) veel warme dingen natuurlijk. En ook dingen die je gewoon leuk vind erbij, een bijzonder blousje of warmer jurkje. Ik vind zelf veel bij de H&M (was je vast al opgevallen), maar basics heb je daar sowieso heel veel; 10%korting met online shop met kode 8499 volgens mij!! :grinning:

• jegging
  • tregging
  • lang vest
  • houthakkersblouse
  • tailleriem(pjes)
  • leren jas
  • tassen met franjes
    -
    en nog wat.

Volgens mij ga jij vaak naar de H&M.

Ik zou iets kopen waar je je lekker in voelt, neem een vriendin mee die eerlijk zegt of het je staat, en dan is het toch ook goed?