Wat te kopen met mijn geld?

Hoii,

Ik heb voor kerst 100,- gekregen, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee wil gaan kopen.
Ik wil al wel heel lang een nieuwe tas, maar dan is meteen al het geld weg…
Tips?

X’

Als je niet weet wat je er van wilt kopen kun je het beter op een spaarrekening zetten voor als je een keer iets ECHT wilt hebben.

geef het aan mij

Je gaat dat geld ooit wel écht waarderen als je iets ziet wat je heel graag wil hebben. Als je nu geen (nieuwe) telefoon/laptop/kleren/fiets/iets voor je kamer oid nodig hebt zou ik het niet uitgeven, daar ga je dan waarschijnlijk spijt van krijgen.

First world problem overigens :’)

Ik wil eigenlijk al heel lang een cowboys bag kopen, maar dan is meteen al mijn geld weg. Dus ik weet het nog niet helemaal…

ik zou geen ondige dingen kopen,dan kan beter inderdaad op bank zetten voor dingen die je echt nodig hebt.

Goed over nadenken, je kunt het maar 1 keer uitgeven.

Ik zal je mijn bankrekeningnummer even noten, dan mag je mijn achterstallige rekeningen betalen :upside_down_face:

als je dat graag wil zou ik dat gewoon doen als ik jou was.
als je 1 duurder ding ervan koopt heb je veel meer het gevoel dat het echt een cadeautje voor jezelf is, ipv allemaal kleine dagelijkse dingen

Sparen :slightly_smiling_face:

Als je niet eens zelf kan bedenken wat je ermee wilt kopen, zou ik het nog even opzijzetten.

Gewoon, sparen. Niet zomaar uitgeven als je toch niet weer waaraan je he wilt uitgeven.

Als je die tas echt wil hebben moet je het gewoon kopen dat je geld dan gelyk weg is tjaa dan was het wel je geld waard toch

Goed over nadenken, je kunt het maar één keer uitgeven. Als je niet echt iets nodig hebt zou ik het op je spaarrekening zetten. Als je een keer iets ziet wat je wél heel graag wilt hebben kun je het dan kopen.

Sparen, later kun je het goed gebruiken.

Niets, tot je iets weet dat je écht graag wilt. Ik had verjaardagsgeld gekregen van familie, wist ook eerst niets, en heb toen een paar maanden later een horloge ervan gekocht :slightly_smiling_face:

Edit: Ik zie nu dat je graag een Cowboysbag wilt, dat is wel echt een investering en gaat lang mee, dus als je dat écht graag wilt en al heel lang, lijkt me dat juist echt iets om van dat geld te kopen omdat je dat denk ik normaal niet 1 2 3 zomaar kunt kopen!