Wat te geloven.

Dit is zo stom om te vragen, maar ik durf het niet gaan mijn vriendinnen te vragen.
Als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met mijn figuur, maar als ik naar beneden (naar mijn bovenbenen) kijk, zijn ze gigantisch. En dan heb ik echt de neiging om heel wat af te vallen. Als ik foto’s van me zelf zie, dan vind ik mezelf redelijk. Kan het zo zijn dat als ik in de spiegel kijk, een beeld zie dat ik WIL zien? Ik wordt hier echt enorm onzeker van, maar ik denk er heel vaak over na.
(voor de gegevens: 1.81 lang en 69 kilo.)

Is ook bij mij, maar je kunt niet aan je gewicht zien of je dik of dun bent, wel of je licht of zwaar bent. En als het aan je gewicht licht ben je helemaal niet dik! dus maak je geen zorgen, volgens mij heeft iedereen dat; als je naar beneden kijkt je benen veel dikker lijken… Ik denk niet dat je een beeld krijgt ofzo want bij foto’s vind je jezelf ook redelijk; Maak je geen zorgen!

Maarjaah UPJE voor jou ;]

Bij vrouwen zit het vet meestal op de bovenbenen, als je afvalt, val je hier waarschijnlijk het laatst af.
En je BMI is goed, 21.06: gezond!
En ik heb dat ook, ik vindt m’n bovenbenen superdik!
Maar misschien is het ook wel omdat je al weet en geloofd dat het zo is, dat je het ook altijd ziet. Misschien, op foto’s bijvoorbeeld, kijk je als eerste naar jezelf, en valt het heel erg op, omdat jij het weet. Maar anderen weten het niet, dus dan valt het gewoon niet op!

ja mijn bovenbenen zijn ook dik, volgens mij is dat bij iedereen wel!

ach maak je niet zo druk.
Niemand is perfect.
Iedereen heeft wel iets, En als je zelf al zegt dat je jezelf redelijk vind.
Ik denk dat je er te veel op let.
komt wel goed hoor.

Maar als je van boven naar jezelf kijkt, zeg maar op jezelf neerkijkt, zie je wat anders. Volgens mij is dat niet de realiteit. Wat je in de spiegel ziet lijkt me de realiteit. Tenzij je een lachspiegel hebt hahaha.

^hahahaha

thanks iedereen.

:grinning_face_with_smiling_eyes: