Wat te gaan doen met mijn vriendje?

Hooi,
Ik heb sinds kort een vriendje en ik wil wat leuks met hem gaan doen.
Ik zie hem alleen op school en klets met hem op msn, maar ik wil een keer wat leuks gaan doen, maar ik weet niet wat. Ik had een paar dingen bedacht die al afvallen:
-iets lekkers gaan eten. Is heel leuk, maar hij mag geen gluten dusja…
-naar de stad gaan. wat moeten we daar doen? ik vind het ook best lullig om in zijn bijzijn helemaal te gaan shoppen enzeau…
-op mijn kamer/huis zijn. Mijn ouders zijn bijna altijd thuis en mijn kamer vind ik heel kinderachtig dusjaa…
-naar de bios in misschien wel leuk maar het is best duur en er draaien meestal geen leuke films…

sorry als ik een beetje kieskeurig klink ;p, maar ik hoop dat jullie een leuk idee hebben!!
xx

• schaatsen
  • filmpje kijken op de bank
  • naar het strand
  • samen koken / iets bakken

persoonlijk zou ik gewoon naar je huis gaan. want hij is je vriendje, je ouders en je kamer gaat hij dan sowieso een keer zien. en omdat jullie pas kort bij elkaar zijn is dat de makkelijkste manier om elkaar te leren kennen denk ik (:

Mm… er zat leuke dingen te doen!

• dierentuin (wat toch best wel duur is, maar wel erg leuk!)
  • koekjes bakken, muffins oid.
  • Chocolade fonduen (kan je hem voeren… hihi)
  • Thuis film kijken
  • Als hij blijft eten je eigen pizza maken (overleg met je ouders misschien handig? :wink:)
  • Bordspelletjes spelen (is absoluut niet kinderachtig! (vind ik dan…))
  • Jullie kunnen ook voor beiden shoppen, dat jullie niet alleen voor jou kijken, maar ook voor hem! Kan je gelijk zien wat hij voor kleren leuk vind en draagt en wat niet.

Ehm, tja. Wat verder? … geen idee. Maar succes nog! (:

oooh wat een leuke dingen kunnen jullie bedenken!!! echt superbedankt!! ik vind schaatsen en koekjes bakken wel de leukste denk ik.
Maar echt heeeeeeel erg bedankt!!! ik ben jullie dankbaar xd
<3

Ga schaatsen! Dat is het leukst vind ik persoonlijk hihi, have fun!

STUDIEMIDDAG! Nee grapje…
Die hierboven vind ik wel heel leuk. (:

thanxthanxx