Morgen ga ik een laatste groet brengen (kruisje geven) aan een vriend van mij. Ik vroeg me af wat ik moet aantrekken. Ik dacht aan een simpel zwart jurkje met zwarte hakken, maar het jurkje heeft wel kanten mouwtjes, dus ik vroeg me af of het niet ongepast is om kant te dragen op een begrafenis?
oh moeilijk… misschien even googlen?
sterkte meid.
Ik heb zaterdag een begrafenis en ik had precies hetzelfde dilemma! Ik heb net gekeken en ik doe een zwart rokje met roze, blauwe en groene bloemetjes aan, een groen shirtje en zwart vestje. (:
Ik vind wat jij zegt, een zwart simpel jurkje heel goed kunnen! En ik zie geen reden waarom kant niet kan.
Hakken en kant vind ik persoonlijk niet zooo gepast. Ik zou gewoon 'n jeans, simpel T-shirt en 'n blazer/cardigan. Veel sterkte!
Ik vind juist jeans niet gepast op een begrafenis. En ik moet juist hakken aan van m’n moeder dus ik denk dat zulke dingen heel persoonlijk zijn…
Ohja en natuurlijk heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd! Ik weet hoe het verlies van een dierbaren voelt
Heel erg veel sterkte,
en ik zou gewoon inderdaad een zwart jurkje aandoen met hakken.
Maar ik zou geen blote benen dragen, dan met een panty. (:
Alvast bedankt iedereen!
Ik heb aan een vriendin gevraagd wat zij ervan vind en we gaan ongeveer hetzelfde aantrekken. Dan voel ik me al meer op mn gemak
Veel sterkte meid!
maar een jurkje zou echt wel kunnen!
Wat jij zegt, kan best hoor. Misschien nog een zwarte blazer er over heen?
Sterkte meid!
Toen mijn oom &nicht overleden, droeg ik kleding waar ik me lekker in voelde, gewoon een vest +jeans. Volgens mij deed iedereen dat toen ook.
Heel veel sterkte!<3
Ten eerste heel veel sterkte.
Misschien kun je ook vragen hoe iedereen gaat zegmaar, want het kan een begrafenis in het zwart zijn, maar ook juist niet. Mijn moeder wou dat iedereen gewoon aan deed wat hij of zij wou. Dus niet perse een zwarte begrafenis. Zelf had ik gewoon een bloesje met een zwarte blazer en een zwart rokje aan met gewoon simpel zwarte schoenen eronder. Want omdat het voor mijn vader was wou ik er wel zeg maar iets voor doen om er netjes uit te zien. Maar zoals je beschrijft in je beginpost kan dus prima!
Algemeen ‘wat aan te trekken’ topic, en gecondoleerd.