Wat te dragen onder laag spaghetti topje

Ik heb sinds kort dit topje:

Als ik er een jasje overdraag oid kan ik er gewoon een bh onder dragen. Maar wat kan ik hier het beste onder dragen als ik er bijvoorbeeld mee op stap ga? De zijkanten zijn ook best laag uitgesneden. Plak bh lijkt me niks.

Strapless BH? Weet niet hoe groot je boezem is, maar anders een bandeau?

Misschien een sportbeha.

Ik zou in dit geval denk ik gewoon een mooie zwarte bh eronder doen, dan is het niet heel erg als je bandjes ziet ofzo.

Heb gisteren een filmpje gezien over hoe je je bh kan bedekken bij verschillende soorten topjes, het spijt me als dit onder reclame valt oid. How to: BH wegwerken bij een blote top/jurk (open back) - YouTube

Opzich best groot maar kan ook zonder bh, alleen nadeel is dan dat de tepels doorschijnen. Meestal passen bandeaus me niet helaas (het schijnt trouwens een beetje door dus moet al iets van huidskleur zijn)

Je zou er een zwart strak hemdje onder kunnen doen, dan kun je daar gewoon een (strapless) bh onder doen.

Het probleem is dus dat ik het liefste geen bandjes wil omdat de achterkant van deze zo mooi vind.

misschien een bandeau?

Passen meestal niet met mn verhoudingen (smalle omvang, grote cup)

Bij de Hunkemoller hebben ze ook bandeaus voor grotere cups, misschien is dat een optie?

Oh echt? Ik zag alleen die met maten s, m, l etc. Heb je misschien een linkje?

Of zo’n beha waar je de bandjes vanaf kunt halen. Daar zijn tegenwoordig heel veel soorten van!

^passen ook niet omdat de cups altijd te ver uit elkaar staan. Wat een drama haha

Huh… Maar dat zijn gewoon normale beha’s?
Ik bedoel… Ik heb ook zulke dingen in mijn kast en dan zijn de beha’s gewoon normaal, alleen kun je de bandjes eraf halen.

Maargoed, veel meer mogelijkheden dan er in dit topic gegeven zijn heb je niet.

Heb ik ook bij bijna alle bhs, behalve sommige plunge modellen.

Ik ga dan denk ik toch maar opzoek naar en bandeau of probeer er zelf ene te maken. Bedankt voor jullie tips

Heb je niet nog een leuke bikinitop die je goed past die er misschien onder kan?

je kunt er ook een giletje overheen dragen, dan is het niet heel warm maar is toch je zijkant bedekt! Spijkergiletje is leuk maar voor de sjieke variant kun je een mouwloze blazer ook goed gebruiken. Die is sjiek maar heeft toch ook weer iets stoers en is niet warm! suc6 xx