Ja ik heb vandaag een grijze broek gekocht maar ik zit nu echt te denken met wat ik het moet combineren :dry:
Heeft iemand ideeën ?
Ja ik heb vandaag een grijze broek gekocht maar ik zit nu echt te denken met wat ik het moet combineren :dry:
Heeft iemand ideeën ?
Rood, blauw, groen, wit, zwart, geel, oranje, …
ja oke hahaha, maar ik bedoel echt kleding items.
Een topje, een shirt, een shirt met lange mouwen, een trui, een blazer, een blouse, een tuniek, …
Met een lichtblauw blousje (:
Met bijna alles?
Ik verplaats dit naar Mix & Match!
Met blazertjes en dan een leuk hempje of blousje onder. of van die houthakkersblousjes .
Ik vind een grijze broek vaak al snel grauw worden met veel dingen… Ik heb zelf een grijze tregging, maar ik draag hem om die reden niet vaak. Veel kleuren vind ik er niet mooi bij. Een wit hempje en zwart blazertje bijvoorbeeld vind ik qua kleur wel weer staan, maar is zo saai… en felle kleuren vind ik er niet mooi bij, donkergroen ook niet. Misschien heel diep donkerblauw of donkerrood? Zolang het maar geen ‘vale’ kleuren zijn.
ik heb ook een lichtgrijze broek en combineer het vaak met kleurtjes, maar niet te fel: een wittig shirt met groene/blauwe bloemen en een groene blazer bijvoorbeeld
Wit shirtje
mintgroene trui? of blousje? of andere pastelkleuren…
ik combineer het vaak met een basic zwart shirtje en mn pastelroze gebreide vest.
Met een beetje gekleurd doorschijnend blousje. en daaronder een zwart hemdje en dan die grijze broek en dan je schoenen een beetje in de zelfde kleur als je blousje. dat vind ik persoonlijk heel erg leuk x
Ik doe er altijd een zalmkleurig iets erop!
Als ik niet weet hoe ik iets moet combineren trek ik bijna altijd m’n grijze tregging aan haha. Kan echt bíjna niet fout gaan.
mintgroen shirtje, creme kleurige blazer en heels.