Wat te dragen bij een jeans blouse?!

Heey,

Ik wilde al HEEL lang een jeans blouse, toen vroeg m’n moeder of ik mee wilde shoppen en toen kreeg ik hem eindelijk… ik draag hem echt super vaak en ook graag, maar ik draag het met meestal 3 setjes maar ik wil er wel wat meer bij… hebben jullie leuke tips?
[b]PLAATJE[b]

Xx.

Echt leuk, wil er zelf ook al een tijdje eentje kopen, maar heb er nog steeds net aan gedacht…

ik zou het zelf dragen met een mooie zwarte skinny en misschien een dun bruin riempje om je taille heen, de blouse dan natuurlijk niet in je broek stoppen als je er een riempje bij draagt…

Qua schoenen zou ik er iets van enkellaarsjes bij doen… xx

Een gekleurde broek is altijd leuk!

Bruin dun riempje om je middel, een beetje waar je boezems zitten “oppoffen”, witte allstars en een lichte broek. Voila.

Ik vind dat heel mooi op een zwarte broek! En dan met witte all stars of bruine enkellaarsjes :slightly_smiling_face: (oke is min of meer al gezegd eigenlijk, haha sorry)

thanks! maar, dit draag ik er al bijna allemaal bij… toch nog heeeeel erg bedankt en ik hoop natuurlijk op meer reacties!

Je kan er ook een leuke ketting of sjaal op dragen :slightly_smiling_face:.
Of zo’n zwarte broek met een soort van glimmende stof! xo

wil je hem het liefst open of dicht dragen ? x

Ik draag mijn jeansblouse ook vaak dicht en dan een chique blazer eroverheen :slightly_smiling_face:.
Als je 'm dicht draagt is een statement ketting er ook mooi bij.
En idd gewoon zwarte skinny.

Ik vind het met een zwarte broek eigenlijk niet zo mooi (omdat werkelijk iedereen dat doet + een wit topje eronder + Vans in willekeurige kleur) dus ik combineer mijn lichte spijkerblouse soms met donkere jeans, met een gekleurde broek is het ook leuk denk ik!

Alsjeblieft niet in combinatie met een jeans :’)

Ik weet natuurlijk niet wat je vaker allemaal draagt, maar misschien een opvallende broek met een leuke (bloemetjes)print, legergroene broek of gewoon legerprint en zoals hierboven genoemd wordt is het altijd mooi met een zwarte broek!
Als je hem open draagt zou ik er persoonlijk een basic (wit)topje onder doen met een statement ketting. Ik vind het tevens het mooist met goudkleurige accesoires.

Ook vind ik het leuk om hem wat stoerder te dragen op een (bloemenprint)jurkje en dan met stoere laarsjes of allstars/vans

Thanks allemaal! ik heb 'm vrijdag nog maar 'n keertje aan gedaan naar school, dit keer met een mint groene skinny en grijz allstars, open gedaan met een wit topje eronder en een tutti frutti statement ketting en in dezelfde kleur een paar armbanden om, leuk?

Ja, lekker stijlvol (: Waar heb je die statement ketting gekocht?

Zo draag ik hem vaak!

Leren jasje, zwarte broek!

Volgens mij op ebay of etsy…

De spijkerblouse dichtdoen met een stoere zwarte blazer er overheen met een statement-ketting?

doe de bloes los en knoop de onderste delen vast, met een leuk shirtje en rokje eventueel met blazer of vestje en panty

Ik draag mijn jeans blouse vaak met een rood hempje op een zwarte skinny met bruine cowboy laarsjes. En soms nog een leuke ketting.

Op een groene broek? :grinning: