wat te dragen bij deze schoenen

heeej :grinning:
ik heb deze schoenen in Londen gekocht maar ik weet niet echt waar ik ze bij aan moet doen.
alvast bedankt xoxo
ps; sorry voor de lelijke foto ik had even geen andere

http://94.100.118.141/1141600001-1141650000/1141639001-1141639100/1141639031_5_qPUt.jpeg

Oh eh, naja ik zou er andere veters indoen (zwarte/grijze/witte) zodat ze bij meer outfits passen zeg maar, en dan gewoon basic kleuren erop aandoen. (:

Ze zijn er sowieso niet voor om een jurkje of rokje bij te kunnen dragen, dus gewoon basic.
Dus broek + shirtje of vestje of zo.

haha dankje alvast.
ja ik zou der ook never nooit een rokje op dragen
rokjes zijn leuk maar geen sneakers dr onder.
ja maar wat voor basics?
een vestje in welke kleur?
iets meer in details graag
maar heel erg bedankt.
xoxo (K)

Eh, nou bij haast alles wel.

Eh, waar ik ze bij zou dragen dan maar:
Zwart Grijs
Wit Bruin
Paars Roze
Maar ik denk dat je gewoon zelf eens voor je kast moet gaan staan, wat dingen eruittrekken en op die schoenen aandoen, en dan zie je wel wat er wel/niet bij staat (:

Oké. In die schoenen kun je beter andere veters doen.
Voor de rest: Hou het een beetje basic.
Ik hou zelf niet van sneakers, maar misschien wel leuk met een spijkerbroek, wit shirtje en wat leuke sieraden? Hm nee. Je kan ook zo’n hoodie doen in een leuke kleur. Of gewoon simpel shirtje, bijv. grijs of zwart vestje en dan wat sieraden. Leuk sjaaltje ofzo.

zou er een iets donkerdere spijkerbroek bij doen,
zwart topje paars iets langer vestje, als je het helemaal in-style wilt houden, gouden riempje eromheen?
of paars topje zwart vestje.
of gewoon helemaal zwart. wel met leuke riem dan.

zou ik doen :slightly_smiling_face:

Ik zou er ook andere veters in doen, zodat je ze bij wat meer dingen aan kan.
En dan iets van een spijkberbroek, een lang paars hempje, een grijze cardigan en een wit of grijs riempje om je heupen ofzo?

ik trek altijd eerst kleren aan en dan kijk ik welke schoenen er leuk bij zijn haha~

witte veters?
of een andere kleur.
bedankt voor jullie hulp (K)

Ik zeg grijze veters :wink:

hmm oke.
ik kies toch liever witte hoor.
haha maar bedankt.
ff nog 1 vraagje
ik ga binnekort naar amsterdam met school
en we mogen 1 uur wat voor ons zelf doen
weet iemand welke winkels een kijkje waard zijn.
ps; ik wil ook nog ff nieuwe laarzen kijken dus help me.
xxoxoxoxoox.
HEEL ERG BEDANKT.

??

new yorker, monki, h&m (maar dan een met wat apartere spulletjes, niet de standaard), guesswinkel, mss de 9 straatjes, als je ze kan vinden ( in het straatje waar de zipper zit, zitten veel leuke winkels! :slightly_smiling_face: