Wat te doennnn?!

Ik kom een beetje in de sleur met mn vriend, en we hebben zo bedacht dat we ons weer bezig moeten gaan houden met meer leuke dingen samen te doen.
hebben jullie misschien suggesties of iets?
Alvast heelerg bedankt !. x

Wandelen, shoppen, tv kijken, grappige filmpjes opzoeken, cinema, filmpje huren en thuis kijken, praten, samen koken, …
Hoelang zijn jullie al samen?

pffffffffffff. even denken.

kan je niet een of andere workshop gaan doen? bonbons maken ofzo? =D
lekker kliederen xD of ze zelf gaan maken xD

ik ben niet zo goed in dates, heb ze nog nooit gehad. xD

Op vakantie veiling.nl kun je heel leuke dingen regelen, bijvoorbeeld een weekendje ergens heen of een spa (maar ik weet niet of je vriendje dat zo leuk vind haha). En anders kun je zelf een dagje naar een stad die wat verder is van jullie woonplaats en dan een nachtje overnachten en uiteten enzoo!

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een avondje bijv naar A’dam en uiteten en bios enzo en dan weer naar huis maar is alsnog wel een leuk avondje voor jullie!

Samen koken is inderdaad ookheel leuk!

Vakantieveiling ken ik inderdaad en heb ik goeie ervaringen mee,
een dagje A’dam zat ik ook al over na te denken , hahaha het sexmuseum in x’D
Bedanktt.
Nog verdere ideen ;$?

hahaha dat zou een optie kunnen zijn :stuck_out_tongue: Het ligt eraan wat jullie budget is en hoe oud jullie zijn natuurlijk want als jullie al wat ouder zijn kunnen jullie ook een weekendje ergens heen gaan (zoals Parijs of Londen) dat is natuurlijk super leuk en romantisch! En anders vind ik een dagje Amsterdam (of een andere stad) een leuk idee.
of iets simpels als koken, uiteten, winkelen etc is ook gezellig natuurlijk!

haha komt goed, bedankt in iedergeval , ik heb al wat ideetjes ! <3

pak een filmpje , of ga gewoon buiten chillen .
het klinkt simpel, maar het kan echt heel leuk zijn :slightly_smiling_face:

Daar wil ik nou serieus al 4 jaar binnen kijken, maar het komt er nooit van! XD
Als je dat gaat doen, laat weten hoe je het vond want volgens mij ben ik te puberaal om daar serieus te gaan kijken. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik heb eigenlijk niet echt tips die de tips van anderen aanvullen, wanneer er een paar in me opkomen plaats ik ze. :grinning: