Wat te doen?

Heeii meisjes,
Ik heb een vraagje… Ik heb een goede vriend en hij vindt een vriendin van mij leuk. Ik weet dat zij hem niet leuk vindt, nu vraagt hij best vaak aan mij wat hij moet omdat hij het zelf niet weet. Maar ik vind dat echt moeilijk want ik kan slechts tegen hem zeggen ja ze vindt iemand anders leuk. Maar het is ook lullig om te zeggen vraag haar eens mee op een date… :s weten jullie wat i tegen hem kan zeggen?

Thank you :slightly_smiling_face:
x

Ja je kan 2 dingen doen denk ik: 1) Je laat hem inderdaad op date met haar gaan, want als zij hem niet leuk vind dan zal zij dat wel zeggen en zal hij het zelf van haar horen dus komt de boodschap duidelijker over. Je voorkomt ook dat jij zodirect de boosdoender bent. Ze moeten dat toch samen uitzoeken. 2) Je kan ook eerlijk zijn en zeggen waar het op staat, maar waarom zou je? Denk er goed over na en volg je gevoel !

dankje :slightly_smiling_face:
x

Het is een goede vriend van je, dan kun je wel eerlijk zijn toch? Want als je hem nou op date stuurt met haar geef je hem hoop, vertelt zij hem zelf dat ze hem niet leuk vind en is hij dan misschien boos op je dat je hem valse hoop hebt gegeven. Maargoed, dat is mijn mening. :slightly_smiling_face: