wat te doen??!!

heey,

ik heb dus een soort van probleem…

er is zo’n jongen en nouja das best een goede vriend van mij en tevens mijn collega, en dan zijn er ook nog een paar vrienden van hem ook mijn vrienden…(maargoed das nie belangrijk).

nu hadden we gister zon feestje en ik had al tegen hem gezegd van dit gaat niks worden enzo… maarja hij wel weer proberen en ik was zo “pussy” om toe te geven en toen hebben we dus gezoend. en al die mensen waren dr bij enzo… zijn we daarna nog uit geweest en toen ook weer beetje dansen en zoenen maar toen heb ik ookwel beetje met zon vriend van hem zitte flirten, gwoon voor de gezelligheid lekker gekdoen.

maar nu mijn probleem ik vind die jongen dus nie leuk, en hij mij wel en hij denk nu dat wij wat hebben en helemaal in zen msn-naam een hartje met mijn naam… en ik denk dat zijn vrienden mij dus echt voor een slet gaan uitmaken als ik nu zeg dat hij het nie zo serieus had moeten nemen enz… en aangezien ze dus bij mij werken, en ik hun ookwel redelijk ken heb ik een beetje een dilemma…(?) en die andere jongen waar ik dus ook beetj mee aan het gekdoen was vind ik eigenlijk een stuk leuker, maarja dat is een vriend van hem enzo en dat is toch een echt NOGO voor hun…

maarja ik hoop dat jullie kunnen helpen
xxx S.

upp… iemand??

vraag gewoon waarom hij dat in zijn msnnaam heeft gezet, en dat jij het niet zo bedoelde. Ga niet zeggen van; het was de drank Maar je zal wel duidelijk moeten worden, hoe langer hij er in gelooft hoe meer mensen er raar vn op gaan kijken.

zijn vriend kun je nu wel vergeten :grinning_face_with_smiling_eyes:

omg :stuck_out_tongue:
dat had ik dus ook een keer :open_mouth:
maar dan had ik met m gezoend toen er maar 1 vriendin bij was… en we waren best aangeschoten…

maar ik had hem gewoon niet zoveel aandacht meer gegeven/ beetje kortaf doen… (nu praat ik wel weer gewoon tegen m)

succes :wink:
xx