Op zaterdag gaan we altijd met een vaste groep uit en daar gaan we meestal ook om met een vaste groep jongens. Met een van hun kunnen we allemaal super goed opschieten en is een beetje als een “broer” voor ons.
Hij heeft blijkbaar een paar keer tegen een vriendin van mij gezegd dat hij mij het relaxed vind om mee om te gaan en dan ik een leuke meid ben en alles. En daar zocht ik nog niet zoveel achter.
Zondag begon hij mij opeens te smsen en ik leuk en aardig terug smsen en sindsdien smst hij mij elke dag. Een vriendin had het 'm recht voor zijn raap gevraagd hoe het zat. Wat blijkt, hij vind me toch wel leuk-leuk. (Hij weet niet dat ik dat weet)
Het verrotte is. Ik heb die gevoelens niet en die zal ik waarschijnlijk ook nooit gaan krijgen. Dus elke keer als hij weer smst, net ook weer 5 minuten geleden, krijg ik een kut-gevoel omdat hij er meer achter zoekt dan ik…
Ik klink nu heel shallow en bitcherig en ik krijg vast reacties van: “Waarom geef je hem geen kans?” Maar ik moet een jongen écht leuk vinden voordat ik er ook maar iets mee kan beginnen… En het toeval is dat ik zijn vriend een beetje heel erg leuk vind.
Dit blijft nu maar door mijn hoofd spoken…