wat te doen

ik heb nu al een paar maanden een vriendje 22 maart hebben we afgesproken om te gaan zwemmen , maar nu wilt hij bij mij in 1 kleedhokje!
dat wil ik ook wel maar dat durf ik niet :frowning_face: ik ben bang voor zijn reacties en gezichtsuitdrukkingen enzo en ik schaam me nogal en ik vind het nogal eng :S

ik weet nu niet wat ik moet doen
heeft iemand dit ook (gehad)?
tips zijn altijd welkom:)
alvast bedankt

Meid, kom op ! Die jongen houd van je, en door je lichaam te laten zien zal dat echt niet veranderen. Is dat wel zo, dan is die echt een klootzak.

Waarom doe je vooraf niet alvast je bikini aan? Dan hoef je die niet meer aan te doen. En dan moet je je nog aankleden, Als je het niet durft zeg dat dan gewoon. Hij zal het vast wel begrijpen en anders is hij je niet waard!

En hij houd van je , hij zal echt niet raar opkijken!

-

Zeg gewoon dat je je er erg ongemakkelijk bij voelt, waarschijnlijk begrijpt hij dat echt wel.

Gewoon van te voren je bikini aan doen
en wat MISSSECRETx zegt.

het is bijna zover :open_mouth: deze zondag
ik schaam me niet voor mezelf maar ik ben zo verlegen :frowning_face:
ik wil het heel graag maar ik durf het niet :frowning_face:
heeft iemand nog tipst hoe ik hier vanaf kom

zeg m gewoon dat je best met hem in een hokje wil, maar dat je je een beetje ongemakkelijk voelt als hij de hele tijd gaat kijken.

Als je het zelf echt graag wilt,dan doe je het gwn
ga gwn mee zwemmen en tel tot 10 en dan ga je maar same binne
in da hokje(zeg tege hem of hij je hand wilt vastehoude omda je da een beetje eng vindt ofzo ),t’is ni da ge me hem in bed gaat ofzo,of onder de douch

Sucses er mee xxx

1 voordeel: je bent niet de enige in dat hokje die zich moet omkleden, hij moet het namelijk ook doen!

uuh doe je onderkant van je bikinie alvast aan .
en de bovenkant draai je je gwn om en kleed je aan .
je moet denken
IK DOE HET GEWOON SGIJT .
hij is mess ook zenuwachtig ?