WAT TE DOEN

Nou ik ga jullie even een fijn verhaaltje vertellen :slightly_smiling_face:.
CHAPTER I:
op een zonnige vrijdag, werd ik zoals elke morgen in de vakantie rond een uur of 11 wakker. Spring ik rond half 12 onder de douche. Ik stond lekker onder de douche, zegt mijn moeder. Ja er is iemand voor je. WOE DE FUCK MOET DAT WEZEN d8 ik. Snel aankleden etc… Stond er een of andere vetzak voor me. Kom maar mee dan zeg ik, start ff me computer op. Hij mag er natuurlijk lekker niet op, omdat zijn gegevens van het account dat ik gehackt heb van hem er nog op stonden. Hij zei rond half 1: ‘‘Kom je mee?’’ Ik zei: ‘‘Wat wil je doen dan’’ ‘‘Ja, dat zie je vanzelf wel’’ zegt dat jonk. Ik een uur fietsen naar een of andere turkenbuurt. Fiets ik de hoek om met hem, wie zie ik daar. Die o zo lieve meid!, die ze een strontlelijke naam hebben gegeven. Maar dat meisje had speciaal voor mij geregeld (eigenlijk voor haarzelf) dat ik hier kon komen. Gezeeeellig, dat meisje vindt mij dus té leuk. Maar ik hoef geen bazige bitch, die doet alsof ze lief is. Nou waarom moet ik komen vroeg ik. ‘‘Ja, zie je dat dan niet’’ zegt die jongen. Hmfph, en wat gemorste van mij. Nou wat gaan we doen, niks leuks dus. Dat kind heeft mij al 3x gevraagd, waar mijn antwoord zo bot was, dat ik het beter niet kan zeggen. Nadat ik er na een kwartier wel klaar mee was, een starend iemand naar je is niet leuk. Ben maar weer teruggefietst met de gps op m’n mobiel. Kom ik thuis, even snel inloggen op Hyves. Gewoon eventjes de nieuwtjes lezen. (naamvaneenraariemand) is online. Probeert ze me via leuke hints :@ die gewoon te slecht zijn, jaloers te maken. Over ene robijn of hoe die vent heet. Hij is zooooooo leuk heb ik 500x gehoord ofzo. Toen begon ze met een nog slechter indicatief, dreigen mij te verwijderen. Waar ik ook weer nuchter op reageer… Toen heeft ze me na 3000x doeg te zeggen verwijderd. CHAPTER II coming!

wtf dit lsaat nergens op of k snap t gewoon niet :blush:

WAT TE DOEN?
Ophouden met schrijven…
Sorry maar ik snap er geen zak van, en ik heb een vaag vermoeden dat je een jongen bent?

Oke, sorry, maar ik weiger dit te lezen. Zou je misschien wat alinea’s kunnen toevoegen? Dat leest namelijk iets makkelijker.

Verder mag de topictitel niet in hoofdletters.

Oké.

WAT TE DOEN: Stoppen met schrijven.

dus als ik uit je verhaal moet opmaken is dat
er een hele lelijke jongen is die jou leuk vind
en jij hem niet en nu stalken zijn vrienden jou
omdat je hem hebt afgewezen? vervelend :frowning_face:

Wat moet dit voorstellen?

je bent dus een lesbische bitch die geen lesbische bitch wilt?

Whuuut, heb je iets te veel gedronken? Haakte na 5 zinnen al af want ik snap er echt niks van.

haha oke fijn xD schrijf het anders in een schrift op?

Oke ?

Oke dan, en dit moeten wij begrijpen?!

Kan hier een slotje op?

ik snap er echt geen drol van.