Wat te doen?

Ik heb een vriend waar ik soms mee naar de bios ga, of poolen.
Laatst waren we gaan poolen en naar de mac drive gegaan.

Maar het is dus mijn beurt om iets te bedenken.
Heeft iemand vette orginele ideeen. (Tilburg, omgeving.)

Het liefst niet bowlen, darten, poolen, bioscoop.
Ik dacht misschien uit eten, maar dat kost meteen zoveel.

Dus: Brand los. xD

Het is zomaar een vriend. Het is niet ´mijn´ vriend.

Euuuuh, massage? Film, thuis lekker zitten. Friettent? XD

waar jullie beide wat aan hebben

Uhh…
Nja massage gaat m niet worden, het is gewoon ´een vriend.´

Maar ik waardeer het meedenken! (:

Uit eten hoeft niet duur te zijn. :slightly_smiling_face: Tenminste, 15 euro voor een fijne maaltijd en gezelligheid vind ik heel goedkoop, en hier in Arnhem is dat wel te vinden, dus ik denk ook wel in Tilburg! Gewoon even zoeken op internet naar tips voor restaurantjes in de buurt.

Lasergamen, ergens lekker wat drinken. Uit eten hoeft niet perse duur te zijn, ligt eraan waar je heen gaat. Of als het ooit weer lekker weer wordt picknicken. Of je gaat zwemmen.

Oh, ik had ook begrepen dat het DE vriend was. Maar ja daar kun je ook gezellig mee uit eten!

Ik wil eigenlijk dan Grieks gaan eten!
Aangezien ik gek ben op Grieks eten.

Ik weet dan wel een restaurantje waar je voor 25 euro een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht hebt.

Maar als je voor 15 euro klaar wil zijn heb je waarschijnlijk alleen een hoofdgerecht. En het is nogal een hele hele hele grote eter.
(En hij komt nooit aan, de lul!) xD

Dus wat vinden jullie van dat idee?

Dat zou ik ook gewoon doen. :slightly_smiling_face: Hier in de buurt hebben we wel een Grieks restaurantje waar je volgens mij voor ongeveer 20 euro onbeperkt van het lopend buffet gebruik kunt maken, dus wellicht is er nog iets goedkopers te vinden daar als je dat te duur vindt?

karten? Dat is wel tof, wel wat prijziger, maar dat hangt er ook vanaf.

ga samen koken dan! :grinning:
Of moet het persé buitenshuis zijn?

Het moet eigenlijk perse buitenshuis zijn ja.
Thuis is niet echt een optie voor ons allebei.

Wokken in Tilburg! Is heel leuk én onbeperkt eten voor hem. :’) Verder kun je in Tilburg ook wandklimmen, zwemmen, schaatsen… Noem maar op.

Ik had een aantal ideeen naar m gesmst. krijg ik dit terug:

´Jawel, maar eten in een restaurant vind ik echt vervelend. Iedereen kijkt naar je bord en zo… ´

o_o
wat moet ik hier nou mee

Ik zou schaatsen, dat is zó schattig.

ja dat heb ik laatst ook gedaan met vriendjelief. bij de ireen wust baan (daar bij fontys en euroscoop weetjewel) kan je nu voor maar 2.50 schaatsen hihi

Dan zet hij zich daar maar overheen, omg.

echt belachelijk haha

Karten, lasergamen, paintball?