Wat te doen?

Hey,
Oke, het is nogal een lang verhaal misschien maar ik weet even niet wat ik moet doen.
Ik vind al best lang een jongen leuk. Alleen, ik ken hem niet. Dat klinkt raar, maar ik ben al heel vaak ‘verliefd’ geworden op het beeld dat ik van een jongen heb, en nu dus ook weer -.-’
Ik heb al een tijd geleden hem als vriend toegevoegd op hyves en hij heeft geaccepteerd, maar van een krabbel is het nooit gekomen.
En als ik een jongen leuk vind, móet ik het over hem hebben en heb ik het dus aan mn vriendinnen verteld. Op een dag kwam hij de school binnen en opeens begint een vriendin van mij te schreeuwen [terwijl ze naar mij wijst] : “Ze vind je leuk!” Ik helemaal rood worden natuurlijk…
En hij heeft het blijkbaar tegen de hele klas verteld ofzo, want z’n hele klas weet het nu O.o
Nu hoorde ik van een jongen die ik sinds 1 of 2 jaar ken [en die nu bij hém in de klas zit] dat híj tegen die jongen zei : "Ik hoef zo’n lelijk meisje niet, ik wil liever een lekker wíjf om me te *ahum.youknow* " Nu voel ik me dus nogal kl*te, want zeggen jongens dat altijd ofzo? De vorige die ik leuk vond, zei dat namelijk ook al, maar dan tegen mij op msn :S
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik durf geen actie [meer] te ondernemen, want ik schaam me dood. Hij + z’n hele klas weet nu dus dat ik hem leuk vind O.o
En ik ben trouwens nogal een verlegen type, dus als iemand daar nog tips tegen heeft (A)

ik zou hem proberen om hem te vergeten.
als hij zegt dat je lelijk bent is hij jou niet waard

ik ken het probleem …
lieverd je kan beter krijgen dus forget him …
of kijk eerst of ie dat egt gezegt heeft …

ik heb precies hetzelfde gehad met een jongen …
& die ass zei ook tegen zn vrienden agh jezus ik hoef dat stomme wijf niet…
& ondertussen zoende die wel met me …
& meid als een jongen dat zegt tegen iemand die die kent meent ie dat meestal ook …

so forget him darling …
hoe moeilijk dat ook is …

xoxo

Ten eerste, een jongen die zo respectloos over meisjes praat zou ik meteen uit mijn hoofd zetten als ik jou was.
Maar aangezien de helft van de jochies in de puberteit zo praten is het wel behoorlijk lastig. Maar als het klopt wat die vriend van jou zegt zou ik hem toch maar uit je hoofd zetten. Hij is dan denk ik niet echt geinteresseerd.
Al kan het natuurlijk ook gewoon stoere praat zijn (jongens, niet te begrijpen!)

Als je hem op school ziet in de gang of kantine bijvoorbeeld, hoe reageert ie op je? Negeert hij oogcontact met je of maakt hij dat wel?

Hmm.
Soms als ik in de aula zit en hij zit een eind verderop tegenover me ofzo, zie ik hem wel eens kijken, maar dat kan natuurlijk ook verbeelding zijn :stuck_out_tongue: Maar als ik langs hem loop, probeer ik hem zo veel mogelijk te negeren, door de zenuwen (A)
Ik heb nogal het gevoel dat het stoere praat is, niet dat ik zeg dat ik knap ben ofzo. Maar 't is nogal een jongen die stoer probeerd te doen, enzo :wink:

Verder niemand een tip? (A)

Als het waar is dat hij zo over jou praat, dan is hij niet geinteresseerd in je en probeert hij toch alleen maar stoer te doen bij zijn vrienden. Ik zou niet eens meer met hem praten of contact met hem zoeken. Als je deze optie niet wilt, kan je eens met hem gaan praten. Dan vraag je wat hij nou echt van je vindt, zonder dat er iemand bij is.

of het is dat hij je echt niet knap vind… (post is een foto van je zelf…)