Wat te doen?

D’r komt zo een geweldige jongen speciaal voor mij hierheen, omdat ik jarig ben vandaag.
Ik haal hem op van station, maar ik weet echt niet wat ik dan moet doen.
Naar mijn huis gaan, of de stad in wat drinken… Het huis heb ik wel voor me alleen, maar naar mijn idee komt dat heel raar over. Iemand ideeën ofzo?
Ik vind het ook zo raar om aan hem te vragen; wat wil je doen?

Oh, ik hoor nu dat mijn moeder ook in de stad wat gaat drinken…

Eerst lekker even naar de stad idd, wat drinken en dan naar huis? :’)
Maar hoezo ben jij alleen thuis? Zijn er geen andere mensen bij je? Aangezien je vandaag jarig bent ;p.

En ohja van harte gefeliciteerd! :grinning:

gefeliciteerd!
ik zou gewoon eventjes wat gaan drinken in de stad :wink:

Had mijn moeder voor vanavond het huis uit gestuurd, maar ze gaat dadelijk al weg.
En vanavond komen al m’n vrienden pas. Heb express niemand uitgenodigd nu, de visite was vanochtend al. (:

Of vraag gewoon waar hij zin in heeft… als je op het station bent kun je zeggen waar heb je zin in? een taartje eten bij mij thuis of even wat drinken in de stad? En als hij zegt dat het hem niet uitmaakt dan ga je gewoon doen waar je zelf het meest zin in hebt (stad is vaak wel iets gemakkelijker)

Gefeliciteerd!

Vraag anders idd wat hij zou willen doen?

Ik vind het zo moeilijk om te doen waar ik het meest zin in heb. Ik ben altijd bang dat ik voor 't verkeerde kies zeg maar. Dat hij ineens raar gaat denken.
Opzich wil ik wel naar stad, maar nu ben ik bang mijn moeder tegen te komen. :'D

Eerst wat drinken in de stad en vervolgens naar huis? :slightly_smiling_face:

Hij komt speciaal voor jou naar je toe, dan maakt het hem waarschijnlijk niet uit of je naar de stad gaat of naar huis. Hij is waarschijnlijk allang blij om jou te zien!