Wat te doen???

Hoi meiden!

Ik heb me hier geregistreerd omdat ik een probleempje heb en wil weten of jullie dit ook kennen en misschien een oplossing hebben.

Ik kom uit Den Haag uit een best wel nette buurt (Bezuidenhout), maar nu ik op de middelba school zit komen daar ook kinderen iit andere buurten. Nu is het dus zo dat ik sinds kort een jongen erg leuk vind en ik denk dat ik erliefd op hem ben. het probleem is alleen dat die jongen een Surinamer is. Van mijn vader mag ik alleen nooit met een zwarte thuis komen. Hoe moet ik dit nou doen? Ik kan hem dit natuurlijk nooit vertellen, want dan denkt die dat ik een rascist ben, maar dat is niet zo, alleen mijn vader is dat.

Kennen jullie dit probleem? Hoe kan ik dit oplossen? Want ik wordt helemaal gek als ik aan hem denk. WIl met hem zoenen en met mijn lichaam tegen zijn chocoladehuis aan liggen.

Iemand!?!?!?!?!

WIl met hem zoenen en met mijn lichaam tegen zijn chocoladehuis aan liggen.

omg hahahhaha !

-

ow ja sorry moet chocoladehuid zijn :blush:

verkeerd getypt

wat kan je vader er tegen doen dat jij een surinamer leuk vind
dat mag je toch zelf weten het is niet zijn leven…

whaha nu staat er toch hetzelfde nog als eerst?

Ik zou gewoon achter je ouders rug die jongen blijven zien en anders: screw your parents. Serieus, ze moeten er maar aan wennen… Als je daardoor in de problemen komt dan moet je er misschien met iemand op school over praten die dan met je ouders kunnen praten. En anders maak je maar ruzie met je ouders. Als je hem echt leuk vind is dat maar een kleine opoffering :slightly_smiling_face:

Ps: Lol aan ‘‘chocoladehuis’’

chocoladehuis of chocoladehuid; ; het blijft grappig die zin ;p

Ja maar ik moet hem toch ook mee naar huis kunenn nemen? Hij heeft geen tweepersoonsbed en dat vind ik maar niks. Ik bedoel we hebben al gezoend op het schoolfeest en wil eigenlijk wel meer. Heb het hem ook gezegd en hij wilde ook wel. Maar mijn vader is al met pensioen en is dus altijd thuis… Weet echt niet wat ik moet doen. Wil hem echt graag, maar mijn pa vind buitenlanders onbetrouwbaar. Is sex trouwens anders met een neger? Zijn ze echt zo groot?

waar ben je nu al mee bezig ?! je kent hem nog niet zo lang , je hebt een keer gezoend en jullie willen al meteen meeer, is sex trouwens anders met een neger, zijn ze echt zo groot … :expressionless:
ik weetniet hoor, maar ik denk dat je een beetje obsessed bent ofzo xD

Ik hou gewoon van sex. Ben 16 jaar en vind het heerlijk, waarom zou ik dan te lang wachten. Vind het gewoon lekker om verwend te worden. Ik heb al met vier jongens sex gehad en dat vond mijn pa niet erg omdat het Nederlanders waren, maar een neger… Dat gaat hij echt niet goed vinden

Maar ik wil hem zo graag… kon ik maar door zijn broek heen kijken, ben echt benieuwd hoe dat is daar…

Haha nymfomaan. :'3

up

[i]chocoladehuis. :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik kom niet meer bij.

ja anders moet je het stiekem met hem nemen?[/i]

hmm hij is toch ook nederlander hij heeft alleen een andere huidskleur
en als je nu al verder wil pff gaat snel xD

snikkel smakkel smuisje,
wie knabbelt er aan mijn chocoladehuisje.?

Hoogstwaarschijnlijk miss070…

idd maar meent je vader het serieus of als grapje,
mijn vader zegt het ook altijd, maar als ik toch met iemand meteen
chocoladehuid (zoals jij dat zegt) dan zou hij het wel accepteren,

en anders praat je erover op een andere manier, kijken of je hem kan overhalen zoals bijvoorbeeld:
een meisje heeft met een getinte enzoo en hij is heel aardig
kijken hoe hij reageerd,

whahaha,
margarine of boter, zijn die van de Surinamers nou kleiner , of groter?
hahaa sorry,

ze zeggen wel altijd
the blacker the berry, the sweeter the juice;
mocht je 'm willen pijpen.