wat te doen ?!

Oke… komtie haha.
Ik heb dus bijna 5 maanden een vriendje.
Die jongen heeft ook een broertje, en dat broertje heeft ook weer een vriendin.
En nou is het dus dat hun moeder, dat andere meisje heel erg voortrekt.
Als we ergens zijn en zij zit bij hun moeder dan praten ze alleen maar met z’n 2en.
En als dat meisje dan wegloopt, dan is het helemaal stil.
Behalve als we thuis zitten en zij is er niet bij, dan praat ze wel tegen me, en ook gewoon normaal.
Mijn vriendje valt dit ook op.
En als zijn vader er dan iets van zegt, dan zegt ze. Nou jij kan beter met haar, en ik kan beter met dit meisje! ( de vriendin van zijn broertje )

Maar ik weet dus niet wat ik hier mee moet ?
Volgens mij doe ik niks verkeerds, ik probeer gewoon gesprekken te voeren.
Misschien is het beter als ik het hier gewoon bij laat ?

wt bedoel je dat je het hie gewon bij laat? kzal gewon proberen gesprekken met haar te voeren… en njaa je vriendje kan er natuurlijk ook nix aan doen, maarja tlijkt wel heel kudd. :open_mouth:

Ja, als jij niks verkeerd doet…het moet wel van twee kanten komen vind ik. Blijf gewoon aardig en beleefd maar trek je er verder niet teveel van aan, praat dan maar gezellig met die vader hoor (:

ik ben in sommige dingen ook wat serieuser zegmaar, en da andere meisje dan weer niet.

En ik voer ook wel gewoon gesprekken met haar, maar het is gewoon anders dan als dat andere meisje er bij is.
En dat valt mij niet alleen op, maar ook anderen en dat vind ik best wel jammer,
omdat ik ook wel een goede band met haar wil snap je ?

en eigenlijk valt er verder ook weinig aan te doen haha.
Maar ik wou gewoon even m’n verhaal kwijt… :blush:

iemand nog tips ?

Wat flauw dat die moeder dan ook zo’n antwoord geeft! Dat vind ik niet bepaald een volwassen instelling…
Heb je je vriendje al eens voorgesteld rustig met zijn moeder (met of zonder vader erbij) te praten zonder dat jij erbij bent?

Raar dat ze dat zegt hoor…
Hallo, ZIJ is de moeder, ze moet maar een beetje moeite doen om jou er ook bij te betrekken!
Probeer gewoon gezellig met die vader en je vriend te praten als jullie met z’n allen zijn, of klets desnoods met de vriendin van je vriend z’n broertje. Misschien dat zij dan ook bijtrekt!

dubbellllllll

Ik heb trouwens een beetje dezelfde situatie:
Mijn vriend heeft een oudere zus, die heeft weer een vriend.
Het is een knappe jongen en een beetje een charmeur,
die ook veel complimenten aan m’n vriend z’n moeder maakt:
echt van die ideale-schoonzoon-opmerkingen.

Daar zijn moeders natuurlijk gek op,
vrouwen vinden dat sowieso leuk om van zo’n jongen te horen.

Maar als wij met z’n allen zijn praat ze ook vooral met hem:
misschien ook omdat die twee later kregen en hij dus de ‘nieuwste aanwinst’ is.
Het is jammer ja, maar ik trek me er niet teveel van aan.

Als je er echt mee zit en het blijft zo, dan zou ik met haar gaan praten!
Want kennelijk heeft ze het zelf wel door, maar ziet ze niet in waarom ze het zou veranderen.