Wat te doen?

Ik heb morgen een afspraak met mijn vriendje. Normaal zitten we gewoon bij mij thuis op mijn kamer, maar nu kan dat niet omdat mijn vader slaapt. We kunnen ook niet naar zijn huis gaan en mijn moeder is morgen ook vrij. Ik heb geen zin om morgen de hele middag met hem bij haar te zitten. We hebben beide niet zo veel geld op het moment. Wat kunnen we gaan doen morgen? Sorry als dit topic al bestaat, maar ik kon alleen maar dingen vinden waar je geld voor nodig hebt, of een huis tot je beschikking moet hebben. Beide ontbreken ons nu dus. :stuck_out_tongue:

Slaapt je vader de hele middag?

Jup, hij heeft nachtdienst. :wink:

Hoezo kan je niet naar je kamer dan als je vader slaapt? Maken jullie zoveel lawaai xD :smirk:

Nee, maar mijn huis is vrij gehorig en we hebben nogal de gewoonte om elkaar te kietelen. Als hij ook maar een vinger richting mijn zij doet begin ik te lachen.

Haha okee, ik snap het. Waarom kun je niet naar zijn huis dan?

Zijn kamer wordt verbouwd. Dus ook daar zouden we bij zijn ouders moeten zitten…

Misschien als het morgen droog is kunnen jullie naar buiten om te wandelen/foto’s te maken/fietsen?
Gewoon beetje lummelen?

Ja buiten iets doen lijkt me dan ook. Misschien picknicken ofzo? Of anders naar het bos, daar is vast wel een rustig plekje te vinden =)

Je kan ook een paar vrienden opbellen, en dan buiten iets gezelligs doen, niet de hele tijd als je ook nog alleen met je vriend wil zijn, maar misschien 3 uurtjes ofzo, en dan de rest van de tijd een wandeling maken, als het droog is ergens zitten met z’n tweeën, of je neemt een paraplu mee en dan ga je zoenen onder de paraplu, of in de regen? :grin: