Wat te doen???

Willen julli me please helpen?
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Een zit jongen bij ons in de klas, en ik vind hem echt heel leuk. Voor de vakantie zaten we al vaak te klieren met elkaar
(hij gaf complimentjes, hij lachte veel naar me, pakte mijn e-tui en de muis van de computer af en een daarvoor onder een repetitie had ik mijn voeten onder mijn stoel en ik voelde opeens zijn schoenen… zo hebben we 5 minuten gezeten. maar ik weet niet of hij het voelde. en hij tja, hij kliert en stoeit (oke, vaag) gewoon (ik weet niet hoe ik het moet zeggen)
Maar ik ben dus helemaal smoor daardoor op hem geworden. Toen begon ik in het begin van de vakantie te mailen met hem. En hij stuurde terug!:D:D. Ik helemaal blij. We hebben in de vakantie wel 10 x heen en weer gemailt (klinkt vaag, haha). Het ging over vanalles en nog wat (vooral over wat we alleemaal in de vakantie hadden gedaan) ik schreef lange mails, hij in het begin niet echt maar later wel. )
Nou is school weer begonnen en ik probeer hem te ontwijken. Heel raar, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Vandaag hebben we haast niks tegen elkaar gezegt.
Alleen bij de laatste les keken we elkaar de heletijd aan. Hij zat aan de andere kant van het klaslokaal. Ik keek naar hem en toen keek hij terug. Ik glimlachen en ik keek meteen weer weg want ik moet echt lachen, heel raar, dat doe ik als hij me soms aankijk. Dan wordt ik helemaal zenuwachtig en ga ik lachen. Irri. en toen keek ik weer, en toen keek hij weer. paar minuten later weer. Hij lachte niet ofzoiets, maar hij keek wel.
Ik weet niet wat hij ermee bedoelt. en ik weet echt niet wat ik nu moet doen. willen jullie advies geven en me moed in praten, want volgens mij moet ik gewoon een beetje lef hebben.
Maar het is zo, het is een goede vriend en ik duft het niet te zeggen dat ik op hem ben omdat ik hem dan misschien als vriend verlies…

Graag positieve reacties;D (tips)

up

Dat heb ik zelf ook altijd :stuck_out_tongue: Wanneer ik iemand leer kennen ben ik altijd vet enthousiast en vrolijk, gewoon lekker kletsen met diegene, maar wanneer ik iemand echt leuk vind klap ik helemaal dicht, compleet met blozen…

@Nutshell
Gelukkig, ik ben niet de enige,
blozen doe ik niet, ik begin te lachen (rare gewoontes)
maar wat moet ik doen?

Nou gewoon met hem gaan praten en nu jullie elkaar toch al ontwijken en amper iets zeggen dan kan je net zo goed tegen hem zeggen dat je meer voor hem voelt. Want dit is al helemaal ongemakkelijk als je hem probeert te ontwijken.

Je kan hem smsen om een keertje af te spreken, want dan komt het er sowieso van: dan ga je vanzelf wel je best doen om te praten en gezellig te zijn. In het begin misschien een beetje spannend maar daarna zal je zien dat het al snel goed gaat.

ik zou gewoon een keertje op hem afstappen. desnoods om gewoon iets over school te vragen ofzo. want anders wordt het alleen maar erger denk ik! succes!

Up en succes

@Fashionisall, Nutshell, blinddate, Madebymy
Dankje voor jullie reacties, ik krijg al wat meer moed.
Ik ga morgen gewoon naar hem toe om over school ofzo te praten. als ik het durf, oke ik ga gewoon… niet twijfelen.
Morgen probeer ik het dus, jullie horen meer, haha.
Ik ben benieuwt hoe hij reageert. Maar om met hem af te spreken, daar heb ik het lef denk ik niet voor. Maar gewoon praten, wat kan er mis gaan?

Meer tips en reacties zijn welkom!
Jullie horen meer!

Wat zou hij met dat kijken bedoelen :face_with_raised_eyebrow:

up

Kijken gaat meestal onbewust, en gebeurd wanneer iemand in je geinteresseerd is :slightly_smiling_face:

Ja, maar ik weet het niet zeker,
kijk, straks zit ik er helemaal naast, en wil hij niks met me…
bovendien begon ik met kijken, en en, tja, misschien was hij gewoon nieuwsgierig ofzo?
Wat denken jullie dan?
ik heb nog wat voorbeelden,
moment

oke, komt het (ik heb dit al een x eerder gepost voor de vakantie)

. Ik beschrijf deze week wel ff:P ( dus voor vakantie)

Maandag gaf hij me wel een paar complimentjes

Dinsdag flirte ik een paar keer maar toen ging hij opeens met 2 andere meiden uit mijn klas praten. Een paar lessen later keek hij me ook wel lachend aan… En toen ik wegfietste stond hij te wachten op vrienden. Ik zwaaide naar hem en ik lachte. Hij lachte terug en deed zo’n beweging met z’n flesje water alsof hij me nat wilde gooien.

Woensdag pakte hij mijn muis van de computer 2x af:p en mijn etui ook:p
Ik had ook zo’n poster (moestvoorschool) gemaakt met hartjes enz. erop. Onze lerares liet ze allemaal zien. :stuck_out_tongue: Maar hij zei niet iets ofzo (hij maakt normaal heel vaak ergens opmerkingen over)
Die lerares hadden we ook voor het laatst en zij is net getrouwd. Toen had ik haar een fijne vakantie gewenst en ik zei: Veel geluk met uw man. Toen zij die jongen zo van: Jij ook:p O,nee je hebt geen man en toen lachte hij hard.

Donderdag:P was het weer normaal:p hij zei niet heel veel. In de pauze ging mijn ketting kapot en hij zei er niks van. Later in het lokaal had ik mijn ketting om de tafel en toen pakte hij hem en ging hij ernaar kijken:p zzoo lief:p net of ie hem wilde maken. Toen deed hij hem bij zichzelf om (toen ie hem gemaakthad) en heeft de halve les met die ketting omgelopen.
Als ik dit lees denk ik wel:p ooh hij wil met me:P, maar hij gaat ook wel veel met andere meisjes om en soms spreek ik hem amper en kijkt ie helmaal niet naar mij om.

Vrijdag:
We gingen met de klas naar buiten en toen ging hij naast mij zitten en mij bekogelen met blaadjes=)

Nou weet ik niet wat hij hier mee bedoelt.
Het is een goede vriend van me, dus ik ben bang om hem te verliezen… zeg maar.

dat was het toen
en nu nog steeds,
Ik weet het gewoon echt niet meer!

oke, komt het (ik heb dit al een x eerder gepost voor de vakantie)

. Ik beschrijf deze week wel ff:P ( dus voor vakantie)

Maandag gaf hij me wel een paar complimentjes

Dinsdag flirte ik een paar keer maar toen ging hij opeens met 2 andere meiden uit mijn klas praten. Een paar lessen later keek hij me ook wel lachend aan… En toen ik wegfietste stond hij te wachten op vrienden. Ik zwaaide naar hem en ik lachte. Hij lachte terug en deed zo’n beweging met z’n flesje water alsof hij me nat wilde gooien.

Woensdag pakte hij mijn muis van de computer 2x af:p en mijn etui ook:p
Ik had ook zo’n poster (moestvoorschool) gemaakt met hartjes enz. erop. Onze lerares liet ze allemaal zien. :stuck_out_tongue: Maar hij zei niet iets ofzo (hij maakt normaal heel vaak ergens opmerkingen over)
Die lerares hadden we ook voor het laatst en zij is net getrouwd. Toen had ik haar een fijne vakantie gewenst en ik zei: Veel geluk met uw man. Toen zij die jongen zo van: Jij ook:p O,nee je hebt geen man en toen lachte hij hard.

Donderdag:P was het weer normaal:p hij zei niet heel veel. In de pauze ging mijn ketting kapot en hij zei er niks van. Later in het lokaal had ik mijn ketting om de tafel en toen pakte hij hem en ging hij ernaar kijken:p zzoo lief:p net of ie hem wilde maken. Toen deed hij hem bij zichzelf om (toen ie hem gemaakthad) en heeft de halve les met die ketting omgelopen.
Als ik dit lees denk ik wel:p ooh hij wil met me:P, maar hij gaat ook wel veel met andere meisjes om en soms spreek ik hem amper en kijkt ie helmaal niet naar mij om.

Vrijdag:
We gingen met de klas naar buiten en toen ging hij naast mij zitten en mij bekogelen met blaadjes=)

Nou weet ik niet wat hij hier mee bedoelt.
Het is een goede vriend van me, dus ik ben bang om hem te verliezen… zeg maar.

dat was het toen
en nu nog steeds,
Ik weet het gewoon echt niet meer!

oeps 2 x sorry!

Hmmm ik denk dat die je wel ziet zitten, maar dat weet je nooit zeker. Dus probeer gewoon meer contact nog te maken, een klein beetje laten merken dat je hem leuk vind, méér flirten. En je merkt vanzelf of die erop in gaat. Zoja, vraag om een keer af te spreken, zo niet jammer…

@SweetestLover
Heel erg bedankt:D
Hier heb ik veel aan! Ik ga het proberen!

oke, stand van zaken,
niks opgeschoten.
ik durf het gewoon niet!
Aargh! net zo’n bange schijterd! Ik durf gewoon niet…
Ik weet niet waarom, maar als ik iets tegen hem wil zeggen, denk ik nee, dit is niet het goede moment, en vervolgens is de schooldag alweer voorbij. snel dus.
morgen heb ik wel een lange dag, dus misschien dan.
maar ik heb geen idee wat ikk moet zeggen, doen of, aargh volgens mij verknal ik het!
Help!!!

Next day:
Ik heb met hem gesproken:D!
Best vaak die dag wel,
maar het was meer normaal praten, wel grappen maken, dat wel.
Ik kijk wel weer hoe het morgen gaat. Ik probeer veel met hem te praten. En is het verstandig om een beetje te gaan flirten?
Want ik snap dr nu echt niks meer van, wat hij bedoelt.