Wat te doen?

hoi
  • hoi
  • hoi 

0 stemmers

Hoi

Waarom wil je hem niet WhatsAppen? Vraag het gewoon.

Vind je hem leuk of niet? Dat laat je niet echt merken. Wel dat je de avond leuk vond, maar verder niet.
Als je hem leuk vindt, zou ik hem een berichtje sturen en als je hem niet leuk vindt, dan niet.

nou ik heb het gevoel dat hij ff geen contact wil na wat er is gebeurd.
maar ik weet niet of ik hem leuk vind, ben wel blij dat het gebeurd is maar het is ook weer allemaal heel raar.
en voel me nu best kut nu ik niet weet hoe hij erover denkt

Je zou hem een berichtje kunnen sturen en over die avond beginnen? Dat is de enigste manier om erachter te komen hoe hij erover denkt.

en als ik hem zou whatsappen weet ik eig niet goed wat k precies moet zeggen
en als ik hem eerst whatsapp denkt hij misschien dat ik meer wil
en ik weet het echt niet. ik wil juist dat hij liever niet weet hoe ik erover denk tot ik weet hoe hij erover denkt

en een vriend van mij had wel nog met hem geappt, en daarin las ik dat hij er niet veel meer van wist en al helemaal niet dat we gezoend hadden. dus dat is best wel stom. ik bedoel kan me gewoon niet voorstellen dat hij het niet meer weet.
weeet dus echt niet wat k moet doen ;(

Als hij niet meer weet dat jullie gezoend hebben is het misschien wel moeilijk om erover te beginnen. Ik bedoel, dan heeft het niet zoveel nut want hij kan niet zeggen want hij er nou van vond. Misschien moet je het even aankijken tot een volgende keer, hoe het dan gaat tussen jullie. Dan heb je zelf ook even de tijd om over je eigen gevoelens na te denken.

ja klopt
ik zou echt niet weten wat ik anders moet doen dan niks en afwachten.
ik hoop echt dat ik hem binnekort weer zie en dan kan ik wel beslissen hoe het tussen ons is denk ik.
alleen het wachten is echt stom hopelijk zo snel mogelijk!

maar bedankt voor de reacties! (L)
ik verwijder bij deze de beginpost!

Succes!