wat te doen?

ik ben nu al zo’n half jaar bezig met een jongen. hij is echt onwijs leuk en we zijn samen echt een mooi koppeltje. alleen het probleem is dat hij er wel van houdt om een joint op te steken. daar had ik al eerder verhalen over gehoord en ik krijg soms zelfs opmerkingen van vrienden die luiden als: hij is echt een junk, wat moet je met hem! dit dat blabla. ik heb hem wel eens meegemaakt wanneer hij stoned is, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het eerst niet eens in de gaten had maar goed. een paar weken terug waren we op een feest en hij was daar hartstikke zat. later kreeg ik te horen dat hij die avond met een ander meisje gezoend heeft toen ik net weg was. daarna was hij op vakantie gegaan naar lloret de mar en ik heb foto’s gezien op hyves die ik liever niet had willen zien. hij ligt daar gewoon letterlijk met een meisje onder de dekens te flikflooien. van dat meisje op dat feest heeft hij enorme spijt, daar heb ik het gisteren met hem over gehad. ik geef echt enorm veel om die jongen, maar wat moet ik ervan zeggen? hij laat zich best vaak gaan omdat hij teveel smoked en al veel te veel drinkt, maar wie ben ik om tegen hem te zeggen dat hij dat niet mag? hij heeft er een aantal ex-vriendinnetjes door verloren, dus naar mij zal hij net zo goed luisteren. ik denk dat als je dit leest, je denkt: dat is toch heel simpel? gewoon dumpen die hap. dat heb ik al 100 keer te horen gekregen van vriendinnen, maar zo simpel is het gewoon niet. wat zouden jullie doen?

Laten vallen.
Wat heb je aan een jongen die met anderen neukt.

Praat met hem… :slightly_smiling_face:
Tuurlijk is het beter als je hem laat vallen, want hij kwetst je, maar als je echt gevoelens voor hem hebt is dat niet zo makkelijk :wink: Probeer een gesprek met hem te voeren & mocht daar echt niets goeds uit voort komen *wees wel kritisch!* zet dan alle voors en tegens van een relatie op een rijtje. Vermijd dingen als hij is lief, want dat is niet specifiek genoeg. Je zult vanzelf merken dat de tegens zwaarder wegen dan de voors of andersom & zo makkelijker een conclusie kunnen trekken :slightly_smiling_face:

Succes ermee! :couplekiss_man_woman:

idd…
en ik denk niet dat hij er veel spijt van heeft dat hij met al die meiden heeft lopen flikflooien… gewoon dumpen ja het is moeilijk als je hem leuk vind maar het is beter dan dat je wat met hem zou krijgen en hij met 20duizend andere meiden ligt te ketsen en dat je daar dan achterkomt