Wat te doen?

hee ik heb een jongen leren kennen en heb met hem al 2 dates gehad, Het is heel leuk met hem en we hebben de eerste date ook al gezoend. Ik dacht dat we al iets hadden, maar omdat we het daar nog niet echt over gehad hadden, vroeg ik waar ik aan toe was. Hij wilt wel een relatie, maar nu nog niet. ikzelf voel me er dan ook nog niet prettig bij om te zoenen. hij zegt dat we wel oud genoeg zijn om voor de relatie dingen te doen. Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen, ik heb van de ene kant het gevoel dat ik nog niet moet zoenen voor de relatie en van de andere kant misschien toch wel, omdat hij dat wilt.
help me aub.

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Maar buiten dat: Als jij dat niet wil doen omdat je je er niet goed bij voelt, moet je dat gewoon niet doen. Of hij dat nou wil of niet. Het gaat om wat JIJ wil en je moet nooit iets tegen je zin in doen. Punt.

We zijn allebei 22

Het is nogal vreemd dat hij wel wil zoenen en andere dingen, terwijl hij nog geen verkering wil, maar dat is mijn mening.
Verder zou ik gewoon aangeven dat je het niet wilt.

Ik kan het me wel voorstellen.
Zoenen op de eerste of tweede date vind ik niet buitensporig, maar na 2 dates een relatie zou ik denk ik wel heel snel vinden.
Voor mij zit zoenen meer in het stadium van: “elkaar leren kennen”, voelen of je op intiem gebied ook een connectie voelt en een serieuze relatie begin ik pas als ik diegene (nog) beter heb leren kennen en weet dat het goed zit.
MAAAAR, voor iedereen kan dit anders zijn en dan hoort hij respect te hebben voor jouw visie hierop. Geen dingen doen die je niet ziet zitten.

jaaaa echt precies dit! effe lekker gebruiken ofzoo… DAGGG zo goedkoop ben ik ook weer niet

Je moet gewoon doen waar je je zelf fijn bij voelt. Als jij die jongen niet wilt zoenen moet je dat ook niet doen. Een relatie na 2 dates is wat snel dus ik snap zijn punt ook. Laat je in ieder geval niet dwingen of ompraten tot iets wat je zelf niet wilt. Blijf je hart volgen en kijk waar het toe leidt.

Ben het hier mee eens, ik denk dat het niet heel raar is dat hij nog geen relatie wil na 2 dates. Maar dat betekent inderdaad niet dat jij met tegenzin met hem moet gaan zoenen oid, als je het zelf niet wil moet je het niet doen :slightly_smiling_face:

Dat is voor iedereen anders denk ik? Sowieso moet je geen dingen doen waar je je niet prettig bij voelt, dus als jij liever wacht met zoenen moet je dat vooral doen :slightly_smiling_face: