wat te doen.

Lieve dames,

Ongeveer 3 weken geleden kreeg ik contact met tom. Tom zijn relatie is net 2 maanden uit en voor mij is het ongeveer 1,5 maand geleden dat ik werd gebruikt. Sinds dat is gebeurd wou ik helemaal niks meer met jongens te maken hebben.

Nu is het zo dat ik dus elke dag met hem app, hij heeft me ook opgehaald van werk en we hebben samen een ijsje gehaald. Het klikt allemaal goed en we kunnen samen goed lachen. Nu heb ik hem ook met uitgaan gezien en toen is die daarna even mee geweest naar mijn huis, hij gaf aan dat hij verder wou maar ik kon dat gewoon niet aangezien de laatste keer het helemaal fout is gegaan( bij een ander) hij begreep dit en is ook niet gaan doordringen.

Nu zouden we wat leuks gaan doen deze week omdat we vakantie hebben en eindelijk een hele dag hebben. Wat wil meneer doen ja film kijken… best knus en fijn maar meestal draait dat naar iets meer voor een jongen.

Nu heb ik hem dan ook duidelijk gemaakt dat ik hem eerst beter wil leren kennen voor ik me laat gaan in alles en ik zekerheid heb met alles ( aangezien we net contact hebben). Hij vertelde ook dat hij niet durfde te zeggen of hij toe is aan een nieuwe relatie, dan denk ik ja waar zijn we dan mee bezig??

Ik vind het zo moeilijk aangezien hij tegen me zegt ik ga je niet gebruiken enzo maarja dat zei mijn ex crush ook waarvan er dik een relatie in zat. Ik durf momenteel jongens niet meer te vertrouwen en probeer zo nuchter mogelijk over alles te denken om mezelf te beschermen tegen pijn en teleurstelling.

Maar hoe maak ik duidelijk dat ik hem een leuke jongen vind en dit graag naar meer zie gaan enzo…

Film hoeft niets meer te betekenen hé. Ook niet voor jongens. En anders geef je aan dat je liever met hem ergens een drankje gaat drinken of naar de bios gaat of gaat minigolven of bowlen ofzo. Het is heel vervelend dat je exvriend je vertrouwen in jongens heeft beschadigd, maar niet elke jongen is zo.

Wel is het een dingetje dat jij het al ziet als meer en hij nog niet weet of hij toe is aan een nieuwe relatie. Voor jullie beide is het ook wel weer erg snel en misschien is het voor jou beter om even op jezelf te staan. Voor hem ook de gelegenheid om over zijn relatie heen te komen en klaar te zijn voor een nieuwe. Jullie kunnen dan in de tussentijd wel afspreken, maar niet al met het idee dat het nu al naar iets meer zou moeten. Kijk gewoon hoe het de komende tijd gaat. Zorg ervoor dat je weer vertrouwen in andere krijgt, voor je weer in een relatie duikt

Ja dat is ook wel zo niet iedere jongen is daarop uit maar met ervaring weet ik dat het meestal wel zo is haha.

Ik moet mijn vertrouwen gewoon terug krijgen in mannen…
En ik overthink soms een beetje en dat is super vervelend.

Als je je niet prettig voelt bij film kijken kun je het heft in eigen handen nemen en iets anders voorstellen. Ik denk dat het in jullie geval prettig is om eerst ‘casual’ af te spreken en elkaar op die manier leuk te vinden. Als je op zijn kamer film gaat kijken hoef je natuurlijk geen seks te hebben, maar de kans dat er meer gebeurt is zoveel groter dan wanneer je ergens alleen wat drinkt.