Wat te doen?

.

Ik zou van glimlachen overgaan naar hoi zeggen. En dan kun je misschien een gesprekje aanknopen over de les waar jullie samen in zitten. Dan merk je vanzelf of hij heel ongeïnteresseerd is of niet.

Ja het is dus meer dat het maar een eenamalige les was, verder heb ik nooit les met hem…

Ik denk dat hij wel een beetje geïnteresseerd in je is :slightly_smiling_face:

Maar hoe kan ik verder met hem in contact komen? Of moet ik afwachten totdat hij iets doet?

Miss beginnen met hoi zeggen als je hem tegenkomt na school? Of hem volgen op insta ofzo (als je dat nog niet doet) en dan eventueel tegen hem praten?

Ik volg hem

Hij volgt niet terug op insta…

Sowieso hoi zeggen als je hem voortaan tegen komt. Je kan ook een gesprekje beginnen op Facebook?

Maar is het niet raar dat hij me niet terug volgt op instagram?

Waarschijnlijk heeft hij nog niet op instagram gekeken of gezien dat jij hem volgt, gewoon een beetje geduld hebben. Ik denk dat hij wel interesse in je heeft.

Volgensmij heeft hij het dus wel gezien want heb gekeken naar hoeveel mensen hij volgt, en keek net weer en hij volgt er een paar meer…

Niet zo gestresst :wink:
kijk het een beetje aan, of ga een (kort) gesprek met hem aan in de les.
en dat van insta niet te druk om maken, jongens zijn daar nu eenmaal niet altijd goed in

Dus er is nog steeds een kans dat hij me wel leuk vind? :flushed:

Meteen leuk is misschien overdreven :wink:
Maar het schooljaar is nog niet zo lang bezig dus geef het wat tijd
de kans is natuurlijk altijd aanwezig :slightly_smiling_face:

Hahaha ja dat is waar, niet te hard van stapel lopen…
Nog tips? :flushed:

Nog in een keer over het instagram gebeuren, sorry, maar hij volg echt al zijn volgers terug behalve 6 mensen ofzo. Waaronder ik dan…
Dus ik dacht misschien is het hem niet opgevallen, maar toen hij een nieuwe foto poste en ik hem had geliked, volgt hij me nog steeds niet. En heb gezien dat hij wel van andere mensen foto’s leuk vond… :flushed:

Upp? :flushed:

Pin je niet zo vast op Instagram. Men, al dat social media-gedoe tegenwoordig. :stuck_out_tongue: Je kunt beter gewoon een praatje met hem aanknopen als je hem weer ziet.