heey hallo,
Ik heb gescheiden ouders en zie mijn vader maar 1 keer in de 4 weken, hier heb ik zelf voor gekozen. Ik ben binnenkort jarig (30 januari). Bij mijn moeder vier ik het 2 dagen er na ( ik word trouwens 14). Maar mijn vader heeft het erg druk in februari dus kan hij het niet vieren, dus wil hij mijn verjaardag pas in maart/april vieren! samen met die van hem en van mijn stiefmoeder. De verjaardagen van mijn 2 zusjes en mijn broertje worden we gewoon op de dag of een paar dagen later gevierd. Ik voel me echt ondergewaardeerd!!! Mijn moeder, oma, opa, tante, neefjes vinden dit ook echt niet kunnen, maar wat moet ik doen? Ik durf het hem niet zo goed te vertellen, hij had het me gisteren gevraagd of ik het erg vond( op de verjaardag van mijn stiefbroertje), waar dus veel mensen waren, ik had gezegd dat ik het niet erg vond ( wat ik natuurlijk wel vind). Ik Weet nu dus niet wat ik moet doen. Ik durf eigenlijk niet naar hem toe.
xxx roos
Wat vinden jullie hier van en oet ik naar hem toe gaan en hem zeggen hoe ik er echt over denk?