wat te doen?? =$

Heey allemaal,

ik denk dat ik toch een klein probleempje heb…
Begin dit schooljaar kwam ik in contact met een jongen van de hockey (ik doe zelf ook aan hockey), hij was altijd aardig en we hadden veel contact via whatsapp en hij belde me ook vaak enzo. UIteindelijk na een tijdje begon hij te ‘zeuren’ over ippa en ik wilde dat gewoon niet dus ik heb dat hem ook duidelijk gemaakt. We hadden een tijdje geen contact en toen kwam ik hem tegen in mijn straat, want een vriend van hem woont daar. Toen deed hij alsof er niks gebeurd was, en alsof we gewoon vrienden zijn. Mijn beste vriendin vind hem leuk en hij haar ook zei hij vandaag, maar wij mogen elkaar echt niet! En nouja…ik weet dat hij aardig kan zijn, maar hij heeft mij en mijn vriendin TE vaak gekwetst en eigenlijk snap ik niet dat ze hem nog een kans geeft, maar ik sta achter haar beslissingen. Alleen nu als zij misschien iets krijgen gaat dat niet goed komen tussen hem en mij… iemand tips om dit zo snel mogelijk op te lossen??? O hij weet niet dat ik weet dat hij haar ook leuk vind, hij wilde het nog even geheim houden en al helemaal voor zijn vrienden en voor mij, omdat hij weet dat ik hem niet meer mag.

x

Doe gewoon normaal tegen 'm. Dat hij een relatie krijgt met jouw vriendin betekent niet dat jullie ook de beste vrienden moeten zijn. Als je maar gewoon normaal doet.

klopt… maar het ligt bij ons beide iets gevoeliger dan dat je elkaar niet echt mag. Hij en zijn vrienden, noemen me een tyfushoer en een kankerhoer en nouja ik doe de hele tijd zegmaar normaal tegen hem en ik snap niet wat ik verkeerd heb gedaan en als ik met hem een gesprek begin zegt hij kanker op.

Idd Wat hier boven staat!

Gewoon normaal tegen 'm doen. Als jij er niet raar op terug reageert, gaat het vanzelf wel 'n keertje vervelen en stoppen ze er wel mee.

Wat betekent ippa?

dat betekent pijpen…

en bedankt allemaal! Ik zal hem zeker nog een kans geven en normaal tegen hem doen en ik zie wel hoe het verder loopt. x

Oke, ik vind die jongen ook niet echt heel goed klinken, maar van jou horen we natuurlijk maar een kant van het verhaal. Ik zou tegen je vriendin zeggen wat je hier zegt, dat jullie wel vaak door hem gekwetst zijn en ze moet oppassen.

Daarna zou ik, indien je vriendin alsnog voor hem kiest, die jongen gewoon met rust laten en je afzijdig houden. Het is een beetje lullig als je vriendin hem als vriend heeft om daar tegenin te gaan, het is dan haar probleem en jij kan niet meer doen dan normaal doen tegen haar vriend.
Je hoeft heus geen beste vrienden met hem te worden, maar het is wel de vriend van je vriendin, dus probeer niet voor moeilijkheden te zorgen, omdat je dan tussen hen in komt te staan en daar misschien wel eens je vriendin aan kwijt kan raken.

Just grow up already. Wees blij voor die vriendin van je en laat je eigen gevoelens er buiten. Wees gewoon een goede vriendin, je er mee gaan bemoeien of lullig doen omdat jij hem niet mag bereik je niks mee en zul je eerder een vriendin mee verliezen. Wees aardig en beleefd tegen hem, steun haar en als hij haar wel pijn doet, sta voor haar klaar. Dat is een les die zou moeten leren dan, niet die jij haar moet leren.

Inderdaad. Jij hebt geen relatie met hem, dus je kan best normaal tegen hem doen (ook al doet hij dat niet)/