Heey allemaal,
ik denk dat ik toch een klein probleempje heb…
Begin dit schooljaar kwam ik in contact met een jongen van de hockey (ik doe zelf ook aan hockey), hij was altijd aardig en we hadden veel contact via whatsapp en hij belde me ook vaak enzo. UIteindelijk na een tijdje begon hij te ‘zeuren’ over ippa en ik wilde dat gewoon niet dus ik heb dat hem ook duidelijk gemaakt. We hadden een tijdje geen contact en toen kwam ik hem tegen in mijn straat, want een vriend van hem woont daar. Toen deed hij alsof er niks gebeurd was, en alsof we gewoon vrienden zijn. Mijn beste vriendin vind hem leuk en hij haar ook zei hij vandaag, maar wij mogen elkaar echt niet! En nouja…ik weet dat hij aardig kan zijn, maar hij heeft mij en mijn vriendin TE vaak gekwetst en eigenlijk snap ik niet dat ze hem nog een kans geeft, maar ik sta achter haar beslissingen. Alleen nu als zij misschien iets krijgen gaat dat niet goed komen tussen hem en mij… iemand tips om dit zo snel mogelijk op te lossen??? O hij weet niet dat ik weet dat hij haar ook leuk vind, hij wilde het nog even geheim houden en al helemaal voor zijn vrienden en voor mij, omdat hij weet dat ik hem niet meer mag.
x