wat te doen ;$?

Heee!

Ik heb op t werk een jongen leren kennen. Echt een super aardige jongen! Eerst op te werk gewoon wat gepraat enzo. Daarna nummers uitgewisseld en op whatsapp veel contact. Hierdoor ben ik hem eigenlijk steeds leuker gaan vinden en om nu eerlijk te zijn ben ik nu toch echt voor m gevallen. Maar hij zit aan de drugs en niet zo’n klein beetje ook. Ik degene die altijd tegen drugs is geweest. En nu verliefd op een ‘junk’. Nu zit ik dus zelf heel erg in twijfel wat ik moet doen. T is echt een top gozer. Op het feit na dat ie aan de drugs zit. Hij wil nu steeds dat ik mee ga chille met hem… Maar dat zeg ik steeds af omdat ik geen zin heb om met drugs in aanraking te komen. We spreken wel af maar dan voor werktijd omdat ik dan zeker weet dat ie op dat moment niet zal gebruiken. Nu weet ik echt niet wat ik moet doen. Voor m gaan of m laten lopen en gewoon als vriend en collega houden…

liefs…

Ik leef met je mee die stome drugs altijd hea het is jammer maar je moet doen wat het beste voor je is en dat is jammer genoeg die gevoelens niet meer voor hem hebben tensij die stopt met die drugs

Je bent gevallen voor z’n karakter. Hij is verslaafd aan drugs, maar is het van binnen een super lieve zorgzame jongen. Je moet niet aan drugs gaan beginnen dus als je denkt dat je dit niet gaat doen, geef hem een kans. Maar, neem nooit drugs van hem aan als hij het aanbied.

Ik denk dat je eerlijk moet zijn tegen hem. Vertel hem hoe jij over drugs denkt en dat je absoluut daar niet mee in aanraking wilt komen. Het is zijn probleem en daar zou hij jou niet in mee moeten sleuren.

Zeg het hem.
Ik zou er niet aan beginnen als je niks met drugs temaken wilt hebben.

Dankjullie wel!
Ik ga vrijdag met hem chille en praten.
Dan zal ik t m eerlijk vertellen hoe ik over drugs denk!
Echt bedankt!