Wat te doen !

Heey Damess !!

Ik heb hulp nodig ;S ik vind een jongen leuk K maar hij had een tijdje verkering met een vriendin van me L , nou ga ik niet goed met haar om ofso ik ga alleen met haar om op school. maar toch vind ik het een beetje raar om met hem een relatie te beginen ( hij wilt het ook ) omdat ze toch op een 1 of andere manier een vriendin is, Zij zelf is daar niet echt moeilijk in heb het ook met haar besproken.

Maar nu me 2de probleem door me verleden heb ik ijgenlijk ook een soort bindingsangst als het serius begint te worden krabbel ik vaak terug of begin ik te twijfelen , en dit is niet de eerste jongen die heel lief en serius was met me en die ik liet gaan en ik wil niet dat het weer gebeurt , maar het gevoel negeren kan ik niet. K weet ook wat er in me verleden is gebeurt enz maar toch vind ik het een beetje eng

kan iemand me pleass helpen…;S

Sorry voor lange verhaal XxXxX

als je vriendin het niet erg vind jij niet en hij niet waarom zou je het dn niet doen ? als jullie elkaar leuk vinden ??

en umm praat er over …
ook met hem mischien ?
kan hij je daar bij helpen als je dat wilt …

xx

ja echt heel leuk ;$

Zou het wel kunnen proberen maar dalijk kraakt hij af ofzo omdat hij me zieliig vind ;S

ik had echt precies hetzelfde probleem… hij was in mijn geval gewoon bereid om te wachten, want hij wist dat we het toch wel zouden krijgen…

zeg tegen die jongen dat je best met hem wilt maar dat je het beter vindt om toch nog even te wachten tot je zeker weet dat je vriendin het ook oké vindt…

oohw ok dankje wel ik denk dt dat wat beter is

Dank je wel meiis(K)