wat te doen ..

hello darlings

ik heb echt even hulp nodig eigenlijk.
ik whatsapp nu al een tijdje met een jongen en ik begin hem leuk te vinden.
alleen hij praat nooit, behalve als ik begin met praten. en hij zegt al i love you en alles we elkaar nou ook nog niet zo goed kennen. maar hij is wel echt lief … behalve dat ik dat een beetje raar vind dan.

donderdag (overmorgen) gaan we afspreken, maar
1 ik heb echt geeen idee wat we gaan doen, want ik moet het bedenken haha. hij komt al naar me toe gefietst en hij woont op een uur fiets afstand ofzo. tips ?
2 wat denken jullie over hem als het zo een beetje hoort ?

alvast thanks :couplekiss_man_woman:

we kennen elkaar nog niet zo goed nee, dus dat komt wel goed hihi.
jaa er is wel een park, maar dat is echt een park waar iedereen altijd is hahah.

hij wilt trouwens niet zeggen wat die van me vind of iets.
omdat ik nooit love you terug zeg, zei die is er wat ? je zegt het nooit en blabla.
dus nu denkt hij dat ik het niet meen enzo, maar heb het uitgelegd en gezegd wat ik vind en van hem vind. maar hij wil het dus niet zeggen.
hij zei ; je merkt het donderdag wel.
okeeee ?
wat bedoeld ie daarmee ? $:

Terrasje pakken?

ik weet het niet, hij zegt wel de hele tijd i love you, mischien is hij wel een beetje een playertje.
maargoed, players kunnen ook leuk zijn, Zolang het maar eerlijk blijft of coursee.
ga met hem strandwandeling?, dat lijkt mij leuk.
V eel success

jammer genoeg is hier geen strand in de buurt … haha

bij mij zei die gisteren nog i love you, en hij heeft de hele dag nog niks gezegd :pensive:
ga lekker filmpje kijken en lekker bijpraten, is echt gezellig, onderwerpen volgen vanzelf!