wat te doen? weet het echt niet meer

Ik vind een jongen echt heel leuk hij is 19 en ik ben 16. Hij woont wel 200 km ofzo van me vandaan maar heb hem wel een keer gezien. Ik had laatst een gesprek met hem en vroeg of hij al een vriendin had toen zei hij : Nee heb ik niet heb er nu geen tijd voor (Hij zit op de universiteit) Verder in het gesprek hadden we het over van alles en nog wat hij wou wel een potje mario kart tegen mekaar doen maar mijn wii doet raar :frowning_face:. En later zei ik tegen hem dat ik dat niet lief van hem vond en hij vond het ook niet lief van zichzelf (weet ook niet meer wat :stuck_out_tongue: hahaha) maar toen vroeg ik of ik hem een knuffel mocht geven toen kreeg ik al antwoord terug: gaat beetje moeilijk he op 200 km afstand? weet iemand misschien wat ik moet doen ik vind hem heel erg leuk en wil graag zijn vriendinnetje zijn. Ik kreeg laatst ook een bericht van zijn moeder en zij vroeg of ik al een vriend had, Toen zei ik nee, toen zei zij: dat kan later ook wel na school je hebt het nu vast heel erg druk. ik krijg totaal geen hoogte van hem weet iemand het? ik heb al wel een bijnaam van hem gekregen

ik persoonlijk denk dat die jongen je gewoon ziet als een leuk meisjes maar niet als een potentiele vriendin. hij heeft ook al gezegd dat hij het te druk heeft. dusik zou hem uit mijn hoofd proberen te zetten

Hij zegt dat hij er sowieso geen tijd voor heeft.

Ja ik weet dat hij er de komende tijd geen tijd voor heeft, maar hij wou in de kerstvakantie deze kant wel op komen om samen met me naar de bios te gaan

hmm uit wat je zegt denk ik niet echt: Hij wil iets met haar. Wel dat hij je gewoon ziet als een leuke meid, maar of er meer in zit?

hahaha ik weet het ook niet ik vind hem echt heel leuk en ben net weer 2 a 3 week aan het chatten met hem. misschien dat als hij hier naar toe komt dat hij er anders over gaat denken :stuck_out_tongue:? maar hij verteld me wel meer de laatste tijd en doet aardiger en praat meer we praten soms 3 uur lang

Je kreeg een bericht van zijn moeder? Vind ik wel een beetje raar als je elkaar via internet kent en hem nog maar 1 keer gezien hebt…

Dit klinkt misschien heel hard:
Uit je post blijkt dat hij jou niet wil als vriendin. Druk zijn is gewoon een excuus om niet te hoeven zeggen dat hij je niet wilt. Als je echt verliefd bent dan maak je wel tijd voor elkaar.

Oh ok jammer :frowning_face: nou ja zie wel hoe het loopt als we naar de bios gaan. Ja zijn moeder stuurde me een berichtje via facebook ze mag me wel en zijn oma woont tegenover ons dus ze komt wel vaak langs

Oooh op die manier (: Nja, geen tijd is geen excuus, je kan altijd tijd maken hé. Al is dat maar 1 keer in de week of om de 2 weken. De vraag is maar of jij daar genoegen mee hebt. Misschien wil hij zelf geen relatie omdat hij meer dan 1 keer per week zijn vriendin wil zien. Ik ken veel mensen die daarom geen relatie in hun studententijd willen. Ik zou er niet te hard op hopen dat het goedkomt (:

Nee ok ik snap jullie allemaal, maar het is gewoon zo verwarrend zo deed me ex eerst ook voordat ik met hem kreeg haha :stuck_out_tongue: maar bedankt voor jullie reacties

Nu klinkt het nog niet echt of deze jongen je als potentiële vriendin ziet. Maar wellicht kan daar nog verandering in komen… Blijf gewoon lekker gezellig met hem chatten als vrienden, en wie weet in de toekomst… In ieder geval niet overhaasten! Misschien kom je nog wel iets veel leukers tegen in de buurt, haha! Succes! x

Ja bedankt! doe ik ook gewoon je weet het maar nooit en als hij in de kerstvakantie hier komt misschien wel een mistletoe boven zijn hoofd houden hahaha :wink: maaaar ik zie het vanzelf wel! heel erg bedankt krijg weer een beetje hoop xx

Haha dat zou natuurlijk super leuk zijn! Ja da’s mooi, het kan natuurlijk altijd nog gebeuren… Maar, hou niet te veel hoop & focus je niet alleen op hem, want als het dan op niets uitloopt ben je misschien ook wel iets heel leuks in de buurt misgelopen hihi!

Ja het zou wel echt mooi zijn, maar ik kijk ook wel gewoon verder! maar hij is zooooooo leuk :grinning: maar we zien het vanzelf

hahahaa dat zn moeder een berichtje stuurd is ook wel grappig!
maar dat laat die toch niet zomaar doen? miss durft hij het niet te
vragen? en vind die je ook leukk maar vind di
de afstand ook lastig? dus dat hij eigenlijk wel leuk vind, maar
het aan de andere kant niet wil omdatje zo ver weg woont?
maar ik weet het ook niet? en idd wat _LNiE zegt!

Als een jongen mij vraagt of ie mij mag knuffelen, en ik zie hem niet zitten, dan reageer ik ook meestal met; gaat beetje moeilijk he, op zo’n afstand. Just saying…
Maar hij woont wel erg ver weg he, en hij is student, weet je zeker dat jij dat zelf wel aan zou kunnen? Anders moet je eens proberen af te spreken.

Heee hahah sorry dat ik nu pas reageer was om 9 uur al aan het slapen was kapot, ja ik zal hem wel eens vragen misschien kan ik ook wel naar hem toe als hij zin heeft en dan zien we het vanzelf:D. Hij heeft nog nooit eerder een vriendin gehad. xx dankje allemaal :grinning:

Denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten.
Dat hij je gewoon als een leuke meid ziet maar niets meer.

Ja dat kan ook, ik probeer wel gewoon normaal met hem te praten en zie wel wat er gebeurt