Alvast gefeliciteerd dan!
- High-Tea is inderdaad super leuk!
- Uit-eten gaan (als je ouders de kosten willen betalen)
- Beautymiddag houden met 1 standaard ding bijvoorbeeld nagels ofzo of dat iedereen iets mee neemt en daarna ‘fotoshoot’ houden. En dan 's avonds film kijken.
- Sleep-over
- Voor in de winter dus, misschien coumetten (schrijf je dat zo?;p)
Wat ik gemerkt heb met mijn afgelopen ‘feestjes’ is dat als je je beste vriendinnen/vrienden uitnodigt er altijd wel gespreksstof is. Ik bedoel vriendinnen heb je meestal omdat je dezelfde interesses hebt dus bij een film kijken moet over het algemeen iedereen de film wel leuk vinden, denk ik…(: Tenminste dat is bij mijn vriendengroep zo.
Vraag anders ook je vriendinnen wat zij een leuk idee vinden! Doe ik ook vaak, gaan we samen brainstormen.(:
Nou succes nog hè!(:
ps. Ik vier morgen mijn verjaardag samen met een vriendin (wordt 24 oktober 16). en ik wilde het klein houden + die vriendin heeft haar verjaardag nog niet gevierd. Dus nu gaan we morgen met 7 vriendinnen in een restaurant wat eten en daarna film kijken. (film kijken is standaard op onze feestjes.;p) Misschien ook leuk voor je om te weten wat andere tot nu toe met hun verjaardagen hebben gedaan en hoe dat verliep?(: