wat te doen voor je 18de verjaardag?

halloo =]
ik had dus een vraagje…

binnenkort word ik alweer 18!!!
wow wat gingen die jaren snel voorbij zeg! :open_mouth:
ik weet mn 4de verjaardag nog als de dag van gister, dat was trouwens echt vet cool xD
maar ik dwaal een beetje af…

ik weet dus niet wat ik zou doen voor mn verjaardag

heb al een paar keer gehoord ‘‘uitgaan met vrienden’’
maar dat doe ik al zo vaak, dus dat zie ik niet echt zitten…

iemand een beter idee?

same here

Mijn verjaardag was beschouwd als een tussendoortje, aangezien iedereen erna ergens oud en nieuw ging vieren.

Op welke dag valt je verjaardag? Je kan ook gewoon thuis blijven?

heey

ik word 10 februari 18 en ik weet totaal niet wat ik moet gaan doen…
party houden of niet?
mmzzz … i think i cant help u:P

ik word ook dit jaar 18 maar ik hou totaal niet van feesten, altans om zelf een feest te geven feesten van anderen heel leuk maar zelf doe ik dat gewoon niet, ben 'n beetje bang dat ik mensen niet genoeg kan gaan “vermaken” haha klinkt heel stom maar dat ze 't saai vinden, en sowiezo in het middelpunt staan van de belangstelling staan is ook niets voor mij, dus idunno maar geef een leuk feest of ga lekker uit idd.

Ik ben vorige week dinsdag 18 geworden en ik heb het gewoon thuis gevierd, met behoorlijk wat mensen kletsen, drinken, gamen en twister spelen :’) Was ook wel leuk

[b]Ik heb m’n 18e verjaardag gevierd met een groepje vrienden, eerst thuis zitten, daarna bowlen & de stad in.

19e verjaardag heb ik ook eerst met wat vrienden thuisgezeten & daarna naar discotheek.

En binnenkort m’n 20e verjaardag nodig ik ook veel mensen uit (ik woon toch op mezelf), muziek/drank/hapjes en dan de stad in.[/b]

eessthheerrrrr =) hoi xD

je hoeft toch niet speciaal iets te doen, uitgaan doe je normaal dus waarom nu niet?

Ik word binnenkort ook 18 en ga varen met een boodje, hapjes & drankjes drbij etc, gezellig met mn vriendinnen (:
Leek me wel een leuke, wilde liever iets heel persoonlijks dan zo’n groot feest voor mn 18e verjaardag…

Ik weet niet of jij ‘veel’ vrienden hebt of meer een ‘klein’ groepje vrienden. Als je veel hebt zou ik gewoon een groot feest geven… Anders ga je met 2 of 3 vriendinnen lekker een weekendje weg voor je verjaardag… En dan daar uitgaan of lekker winkelen of iets haha.

Het is toch leuk om als je jarig bent én ook nog eens 18 wordt iets speciaals te doen, dat begrijp ik best!