wat te doen voor 15e verjaardag?

heeft 1 van jullie paar suggesties wat ik kan doen voor mn 15e verjaardag.
Het moet wel iets zijn wat je met je vrienden doet.
xx

beautyavondje

avondje gezellig met je vrienden uiteten, of gewoon thuis eten
filmpje huren, kaarten haha noem het maar op =)
gewoon een chillende verjaardag…

slaapfeestje, met maskers en een film enzo :slightly_smiling_face:
Ik weet niet of het ook voor jongens is…? :stuck_out_tongue:

combi van slaapfeestje, beautyavondje, met z’n alle eten, filpje huuren en kaarten.
gwoon gezellige dingen.

Ik ging Dance Dance Revolution doen en een film kijken x]

Eerst gourmetten, daarna filmpje kijken en erna uitgaan?

bij mij kwamer er allemaal vriendinne op verjaardag zelf, en gingen we aan tafel taart enzo, gezelligheid komt vanzelf wel. opa en oma waren er ook trouwens, maar dat boeide helemaal niet. 's avonds soep gegeten (is makkelijk als er veel mensen zijn) en film gekeken, spelletje, eten, etc etc ^^

zoals ik al zei; gezelligheid komt vanzelf (:

Kheb op mijn 15e verjaardag ong 15/20 mensen uitgenodigd, bier gehaald en lekker gefeest.

Wij gingen met z’n allen wii-en, was harstikke gezellig.

HAHAA! Dat is echt te grappig om met jongens te doen :stuck_out_tongue: Moet je natuurlijk niet zeggen dat je dat gaat doen want dan komen ze niet meer… :stuck_out_tongue:

ik ben naar de film geweest (fame)
en toen gegourmet, en daarna tv gekeken en gewii’t
en na afloop een goodiebag hahah
met gewoon goedkope spulletjes zoals ; ik had het in een koffertje gedaan van de xenos en wat snoep erin enz enz

Chocoladefondue is ook gezellig met vriendinnen. Lekker met frambozen, aardbei, banaan en allemaal ander fruit.

En als je niet bang bent om misselijk te worden kan je ook koekjes in de chocola dopen, of stukjes cake/marshmallows/andere zoete troep.

Bij mij zaten we met vriendinnen lekker in de tuin s’avonds met jongens en meisjes… en hadden we eten en drank dus werd vanzelf wel gezellig haha :grinning:

Film kijken of bios.
Bankhangen met veel snacks (frituur/pizza/chips/chocolade/taart etc)
Uitgaan
Gourmetten
Slaapfeest
etc. etc. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik laat mn vrienden meestal komen en dan veel eten halen, filmpje kijken etc.

Had ik ook. Khad het samen met mn zus gevierd dus er waren echt superveel mensen en dan wordt het vanzelf gezellig

koop een taart en vier het

haha, nu vind ik mezelf heel grappig, omg

Misschien een Halloween Party ? Als je rond deze tijd jarig bent is dat wel leuk :]

Slaapfeestje, stoelendans, koekhappen, bioscoopje, zwembadje.