Wat te doen tegen mijn pluizig haar?

Hee meiden,

ik heb al gezocht in pluizig haar topics maar dingen die er staan helpen bij mij niet. dus maak ik n nieuw topic aan en hoop ik dat hier nieuwe bruikbare tips in komen! haha.

Ik heb last van erg pluizig haar. Mijn haar is ook heel erg dik. Ik vind het echt lelijk.
Als ik heb gedoucht smeer ik er altijd Nivea Flexible Curls in en doe ik het in een tulband waar ik ook mee slaap. Maar als ik die los haal pluist mijn haar alweer. Dan doe ik er Gühl Pure Glans in maar dat helpt ook echt niet! Alleen als ik het stijl is het heel weinig, maar ik wil juist mijn slag houden!

Ik heb echt superveel shampoo’s en andere producten en manieren al uitgeprobeerd en het blijft gewoon pluizen!

Heeft iemand een goede tip die echt zou kunnen werken?
Alvast bedankt!

xxxxx

Ik heb ook altijd pluizig haar ><
Dus ik wil ook wel eens weten wat ik er aan kan doen xD.

dat wil ik ook wel es weten.
als ik er van die antifrizzl ofzoiets indoe, dan is t supersnel vet.
hatelijk.

ehmm ik doe gewoon water
werkt meestal wel

Ik gebruik shampoo & conditioner van Nivea Diamond Gloss, dan na het douchen kam ik het enzo, en doe het in een losse staart. Als het dan bijna droog is doe ik het in een vlecht. Dit doe ik niet meteen omdat ik niet wil dat er van die rare krullen inzitten haha.

Geen serums gebruiken, die dingen werken echt voor geen meter. Je haar wordt er alleen supersnel vet van omdat een paar druppeltjes niet genoeg is.

Dé oplossing (en nog eens low-budget): baby-olie!

Ik heb van alles al geprobeerd, en baby-olie is het enige wat echt goed werkt bij mij. En je haar wordt er niet eens echt vet van, want het trekt in je haar en wordt dus niet zo’n vies vet laagje zoals een serum. Ik doe eerst altijd ene paar spuitjes op mijn hand, en wrijf dat door mijn hele haar. Het meest aan de onderkant (met meeste pluis waarschijnlijk) en als aller laatste over de bovenkant heenwrijven.

John Frieda is erg goede shampoo! Frizz ease helpt best goed :slightly_smiling_face:

Miss een permanentje (stijl)
Wel heeeeeeeeeel slecht voor je haren ,
maar je bent dan wel voor altijd van je pluisharen af , mits je et goed bijhoud
Want met een permanentje heb je ntuurlijk ook uitgroei.
Als je verder niet teveel stijlt me je haren enzo , is het niet super slecht.
Een vriendin van mij had dat ook , hele kleine pluizende krulletjes ,
en ze had er een permanentje in laten zetten , en nu heeft ze golvend niet pluizig haar .

Als je er iets van creme enzo in wil doen , zou ik als ik jou was naar de kapper gaan.
En een creme vrgen voor je pluizent haar , vaak mag je het een klein beetje proberen op een lok om te kijken of het werkt!
Het is miss wel wat duurder , maar dan weet je wel zker dat het werkt.
Veel cremes die ze in de winkels verkopen werken niet echt vind ik.

x !

's avonds douchen
en als je klaar bent je haren even afspoelen met koud water
dan voorzichtig kammen en een elastiekje erin. Dan pluist het minder :grinning:

ik heb ook heel pluizig haar, (dat komt ook omdat ik heel vaak gespleten punten heb maar knippen helpt niet zoveel) maar ik gebruik het spulletje CHI. het is wel heel duur, 19,90 volgens mij, maar het helpt wel goed! :grinning:

het klinkt heel raar.
(ik heb zelf ook pluizig haar)
maar s’avonds doe ik me haar in model.
(ik was het eerst)
en doe ik er een heeeeel klein beetje wax in.
op mn handen uitwrijven en dan door mn haar een beetje.
dan slaap ik en de volgende dag , doe ik me haar weer goed.
en weer een beetje wax.
en dan is mijn haar niet meer pluizig , en ook niet vet!
x

Lee Stafford Shine Head shine spray misschien?

ik heb ook pluizig haar en ik doe er een soort vet in. blauwe troep kan je bij een winkel kopen voor mensen met kroes haar. dat werkt zo ontzettend goed en nee je haar word er niet vet van. tenzij je er een hanndje in doet:P maar gewoon beetje op je vinger dan uitsmeren over je toppen en dan van onder naar boven in je haar “knijpen”

O, ik wou juist ‘SERUM’ zeggen!
Ik heb zelf ook last van pluizig haar (niet extreem pluizig, maar ik erger me er wel aan), maar sinds ik van die serums gebruik is mijn haar stukken gladder en minder pluizig! En mijn haar wordt er helemaal niet snel vet van, wel van die andere middeltjes die je erin moet doen.

Ik heb serum van Charles Worthington, maar je hebt ze ook van het kruidvat merk of van John Freida.

Gewoon proberen zou ik zeggen!

Dat serum van john frieda (:

Ik heb ook last van pluizend haar, en het krult ook nog half/ half niet heel vervelend.
Ik slaap met knotje na het wassen van mijnb haar en dan een zootje mouse.
Maar op de fiets naar school wordt het weer een zooitje.

ik gebruik john frieda straightening potion:
http://www.johnfrieda.nl/images/images_nl/JFC-FE-NL-STYLE-STR_rdax_165x352.gif

moet je op nat haar spuiten en dan pluis t bijna niet…werkt echt goed!

[b][i]Ik heb altijd na het douchen pluizig haar !!
en ik had op vakantie spanje al wat voor me haren gekocht !
maar dat hielp dus niet !
daarna heb ik weer wat gekocht iets van stylist
maar dat hielp dus ook niet !
alweer 5euro kwijt voor zo een mini flesje wat ik dus nooit gebruik
& daarna nog 1 gekocht waarvan ik klitten krijg
& daarna ben ik het zat geworden !
dus ging ik maar op google zoeken
maar daar gaat je haar juist van pluizen !
dus niks helpt bij mij !
julie tipss ?
& ik gebruik Andrelon onder de douche !

x[/i][/b]

^gaat je haar pluizen van google xd hahahaha
maar serieus, een uitroepteken minder kan geen kwaad.

Ik heb zo’n spul van de duitse lidl.
Een groen tuubje. En er komt zo’n wittig vloeibaar spulletje uit.
Maar dat doe ik na het douchen in mn haar en als mijn haar droog is ook nog een paar keer, dat werkt wel, minder droog. En ook wat minder pluis. Niet dat ik het erg heb een beetje. Dus helpt wel!