Wat te doen tegen een bult?

Vanmiddag met hockey heb ik een bal tegen me hoofd aan gehad, en nu heb ik echt een dikke bult… maar ik vind t zo lelijk… ik lijk net quasimodo :S
ik heb er al boter op gesmeerd en tijdens de wedstrijd ijs op gehad…
maar weten jullie mischien andere oplossingen? want wil t zo snel mogenlijk weg hebben!

xoxo

Waar is het precies?
Op je voorhoofd of waar?

Naja je kunt een bult niet zomaar laten verdwijnen. Masseer het, dan gaat er meer bloed ernaartoe, misschien kan die sneller weg.

net boven me oog, onder me wenkbrauw aan de buitekant zegmaar
waar je een wenkbrauwpiercing doet daar zegmaar (A)

Uhm kam je haar daarover heen?
Sorry meid. Ik kan je niet helpen.

Als iemand erover vraagt, dan heb je tenminste een verhaal te vertellen. Gewoon niks van je bult aantrekken :p. Gaat vanzelf weg :stuck_out_tongue:.

-

Hahah ja, heb me pony erwel voor zitten maar weet niet of ie daar lang genoeg voor is haha, naja ik masseer t wel een beetje
morgen camoufleer ik t met concealer en foundation want t word nu helemaal blauw/groenig met rood…
pff hij kwam er niet eens zo heel hard tegen ofzo maar dat ding is zwaar:P

dat is toch als je wallen hebt :stuck_out_tongue:?

lepel = wallen ja :stuck_out_tongue:

-

Heeel veel blijven koelen, gewoon de hele tijd door.
Door koelen neemt de zwelling namelijk af :slightly_smiling_face:

Hahaha oke!, naja ben t een beetje aan het masseeren, maar t doet beetje pijn… ga nu wel met koud washandje doen ofzo…
als jullie ook nog wat weten: post it! x

Een icepack werkt beter, maar dat is wel verschrikkelijk koud xD Doe er anders een theedoek omheen ^^

*Nee hoor, ik heb geen ervaring hiermee :kissing:*

Boter erop? wtf

Ja dat helpt las ik! en heb het net gedaan, en voel wel dat het wat minder dik is! heb ookal een icepack in de diepvries gedaan, dus morgen ochtend er tegen aan!

Volgens mij helpt een ijspack niet meer zodra het gezwollen is.
& je hebt van VSM(zelfde merk als waar je prikweg van hebt) heb je Arniflor, dat helpt erg goed :slightly_smiling_face:.

arnica er op smeren! maar ik weet niet of jullie dat hebben.