Wat te doen tegen eelt!! :S

De titel zegt het al…
Wat te doen tegen… EELT?!

Ik heb dit echt heel erg en k vind dat zo lelijk!

Ohjaa… en nog een vraagje,
hebben jullie ook altijd zo’n zweetvoeten in balerina’s? wat daar tegen te doen? tips?

Haha verder ben ik een heel hygiënisch persoon hoor,
maarja, k moet even een oplossing hebben voor deze probleempjes XD

Liefs xx

Laat het wegschraapen bij de pedicure.
en voortaan goede voet creme gebruiken. en zweetvoeten kan je geloof ik speciaale voeten deo voor halen

Dat over die zweetvoeten is heel normaal,vaak licht het aan het matriaal van je schoenen.Maar daar heb je heel veel dingen voor. Bij de etos hebben ze bijvoorbeeld voetendeo. En over dat eelt; je kunt bij drogisten enzo speciale cremetjes daar voor halen,maar je kunt het ook simpelweg weghalen met een speciale schraper,dat kan je ook bij een pedicure laten doen

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Thanks! dan weet ik dat ook weer :slightly_smiling_face:

geen 2 dagen achter elkaar je ballerinas dragen dat helpt vaak ook.

je voeten met zo’n peddegg ( voetrasp) je eelt weg raspen , dan in een warm badje doen, daarna nog een keer raspen en als laatste insmeren met een dikke lotion.
zo doe ik het altijd :stuck_out_tongue:
xx

Ik loop heel vaak in de zomer op blote voeten overal rond dus ik ben altijd wel blij met eelt anders is het zo onwijs pijnlijk :’) maar ik zou gewoon naar de pedicure gaan en het weg laten halen. Ik heb daarin vooral geluk dat mijn oma pedicure is geweest en mijn voetjes nog regelmatig onder handen neemt :’)

En ik had ook altijd zweetvoeten in ballerina’s dus ik heb er bij de schoenenreus voor een paar euro van die zooltjes gekocht en toen werd het een stuk minder ^^

idd zooltjes, die met badstof werken goed. & iedere avond smeren met bodylotion helpt ook erg goed :grinning:.