Wat te doen? (slapen)

Helleuh ladies.

Oke, ik vind iemand leuk en diegene vind mij ook leuk. We hebben (nog) niet echt iets maar half zegmaar xD
Nu komt hij deze week naar mijn huis 's avonds en hij blijft slapen…
Mijn ouders zijn niet thuis en weten het dus ook niet.

Maargoed back to the point…
Hebben jullie nog leuke ideeen om 's avonds te doen? (We gaan al film kijken en Guitar Hero’en)
Ook gaan we samen eten, maar wat kan ik maken? Ik ben niet echt een ster in de keuken maar simpele dingen moeten wel lukken, iemand ideeen?

Oftewel heeft iemand deze situatie ook weleens meegemaakt en heeft tips etc.? xD

Alvast bedankt xxx

[b][message=4253219,noline]SECONDMISTAKE schreef op 03 November 2009 @ 11:38[/message]:[/b] [...]

Whahaha x’)
Up

Iets mis mee? xD

Thanks voor de up =)

uhh… hier is een tip: houd niets achter voor je ouders

kip tandori is lekker en makkelijk te maken =))
en je kan oo kgewoon lekker vroeg naar bed gaan :wink:

Ik zou het ook niet achterhouden voor je ouders, want als ze d’r achter komen ben je tha freakin’ lul en is het dag, dag vertrouwen.

Maar goed, daar vroeg je niet om.
Wat je kan doen, behalve wat je al van plan bent: gezelschapspelletje en lekker babbelen & knuffelen&zoenen natuurlijk :smirk: .

Qua eten, zou ik een wereldgerecht van Knorr nemen of pasta/rijst maken. Des noods pizza halen en salade erbij. Daar kan niet zo heel veel aan mislukken en 't is heerlijk :slightly_smiling_face:

Ooh, en koekjes bakken! Dat is awesome om te doen. :see_no_evil:

Ik kan me best voorstellen dat het dan niet mag =P
Als die jongen niet haar vriendje is en haar ouders hem amper kennen…

zoals veel al gezegt hebben hou het niet achter… anders kan het idd zo zijn dat je de sjaak bent en dat wil je niet. de kans is dan ook groot dat ze HEM niet zullen vertrouwen… en dat wil je natuurlijk al helemaal niet.

je kunt meschien macaroni ham kaas maken? das gewoon lekker simpel en ook wel lekker. als toetje een vlaflip? :stuck_out_tongue:

dan vind ik het alleen maar triest, gwoon een jongen laten slapen… zeker als van slapen seks komt, wat hier denk ik wel het geval is,
anders had ze het wel aan haar ouders kunnen vertellen

maargoed, er is een kans dat de ouders er wel achter komen, en dat is alleen maar erger… voor haar, voor de jongen, voor de ouders…

Lang niet alle ouders zouden het goed vinden of ze nou de intentie heeft om seks met hem te hebben of niet.

dan nog… ik vind niet dat je iets voor je ouders moet verbergen, zeker niet als het om zoiets gaat (ín het huis van je ouders)
maargoed daar gaat het topic niet over :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar overleg met je ouders lijkt me wel verstandig.
Ook al was dit volgens mij je vraag niet :3

ze is 17

Wauw wat een reacties zeg haha.
Oke even paar puntjes:
Het is niet mijn intentie om seks te hebben, hij is namelijk (nog) niet mijn vriend zoals ik al zei :stuck_out_tongue:
Hij blijft slapen omdat het makkelijker is ivm school.
Ik zeg het niet tegen mijn ouders omdat mijn ouders nogal streng zijn met dat soort zaken terwijl er niks aan de hand is, ze weten wel dat hij komt maar niet dat hij blijft slapen ;]
En ik ben idd 17 en geen 12 jarige die niet precies weet wat ze doet :wink: [excuses voor de 12 jarige]

Maargoed bedankt voor de andere reacties ^^

Spaghetti is toch simpel?
Wel raar dat hij al blijft slapen,
je zegt zelf dat het maar half half aan is,
ook al ben je 17 en weet je perfect wat je doet…

^waarom is dat raar. Het hoeft toch niet te betekenen dat ze samen knuffelend (of meer) in bed gaan liggen?!

Pizza? Ok niet echt romantisch maar wel makkelijk! Desnoods tosti’s? Anyone?

merken je ouders het dan niet als hij blijft slapen?
als ik jou was zou ik het niet doen want als het dan toch binnenkort aan is vertrouwen je ouders hem waarschijnlijk niet &jou ook niet meer.

zoiezo CHOCOLADEFONDUEN :grinning:

Warm wat Lasagne op (H)

Haal een frietje ^^